آخرین خبرها

دعای درمان دندان درد – دعای شفای کمردرد

دعای درمان دندان درد – دعای شفای کمردرد

اگر خدایی نکرده دچار دندان درد و یا کمر درد شدید شده اید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا زمانی که به دکتر مراجعه می کنید و برای این که روند درمان شما سریع تر شود دعای درمان دندان درد – دعای شفای کمردرد را بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر نتیجه می گیرید.

0283627360286027 دعای درمان دندان درد - دعای شفای کمردرد
دعای درمان دندان درد – دعای شفای کمردرد

دعای درمان دندان درد – دعای شفای کمردرد,دعای کمردرد,دعای کمردرد و سیاتیک,دعای کمر درد مجرب,دعای کمر دردی,دعای کمر درد مفاتیح,دعا کمردرد,دعاي كمردرد,دعای رفع کمردرد,دعای برای کمردرد,دعای شفای کمردرد,دعای رفع کمر درد مجرب,

دعای درمان دندان درد – دعای شفای کمردرد

شخصی به خدمت مولایمان حضرت صادق (علیه السلام) از درد دندان شکایت نمود، که از زیادی درد شب های بیدار می باشم. حضرت فرمودند: هرگاه اثر درد ظاهر شد، دست بر موضع درد بگذار و سوره ی حمد و توحید و قدر را بخوان و بعد از آن آیه ی (88 نمل)، و تر الجبال تحسبها جامدة را تا آخر بخوان.
هر کس در هنگام عطسه کردن سوره ی حمد را بخواند و زبان را بر روی قسمت های جلوی دندان بگردانند، در همه ی عمر به درد دندان مبتلا نگردد انشاء الله تعالی(123).
و نیز نقل شده است که: اگر سوره ی مبارکه ی قلم را بر کسی که دندان درد دارد آویزان نمایند درد و ساکت می گردد انشاء الله تعالی(1244).

دعای درد کمر

هرگاه کسی به این درد مبتلا شد، آیات زیر را بنویسد با خود نگه دارد، شفا یابد انشاء الله لا تخاف درکاً و لا یخشی – فاتبعهم فرعون بجنوده فعشیهم من الیم ما غشیهم و اضل فرعون قومه و ما هدی – و صلی الله علی محمد و آله (طه 79 – 77)(125).
و علامه مجلسی ره آورده است که به جهت درد کمر این آیه ی شریفه را نوشته با خود نگه دارد: بما غفرلی ربی و جعلنی من المکرمین (یس 27).
و به جهت قبض (گرفتگی) و سستی کمر این آیه را نوشته و به بام اندازد: و ما انزلنا علی قومه من بعده من جند من السماء و ما کنا منزلین (یس 28)(126).

اینم ببین:  دعای درمان میخچه و درد پا - دعای پادرد مجرب

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *