آخرین خبرها

دعای ازدواج صد در صدی با عشق و معشوقی که دوستش دارید تضمینی و مجرب

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای ازدواج صد در صدی با عشق و معشوقی که دوستش دارید تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای ازدواج دختر و پسر با عشق و معشوق خود و آسان شدن ازدواج و رفع مشکلات و موانع ازدواج و ازدواج قطعی و تضمینی با معشوق و عشقی که دوستش دارید . سایت دعاشفا …

دعای-ازدواج-صد-در-صدی-با-عشق-و-معشوقی-که-دوستش-دارید-تضمینی-و-مجرب دعای ازدواج صد در صدی با عشق و معشوقی که دوستش دارید تضمینی و مجرب

دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج قطعی و تضمینی,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج با عشق فوری و تضمینی

دعای ازدواج صد در صدی با عشق و معشوقی که دوستش دارید تضمینی و مجرب

دعا برای ازدواج

دعا برای ازدواج از حضرت آیت الله بهجت (رحمه الله علیه) منقول است:

دخترانی که می‌خواهند ازدواج کنند و همسر دلخواهی به خواستگاری آنان نیامده است، نماز جعفر طیار (ع) بخوانند. پس از آن دعایی که در زادالمعاد مجلسی را بخوانید. بعد از آن به سجده رود و تلاش کند که حتما گریه کند گرچه به مقدار کم و همین که چشمش را اشک گرفت حاجتش را از خدا بخواهد؛ و این اعمال را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛ «خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت».

این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر»؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می‌فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴).

قرآن مجید می‌فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

این آیه شریفه را همیشه در اوقات مختلف علی الخصوص قنوت نماز و سجده بعد از نماز بخوانید:

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا (سوره فرقان / آیه ۷۴)

دعا برای ازدواج سریع دختر

حضرت علی (ع) فرمودند: هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را بخواند، وقتی که از نماز فارغ شد بعد از حمد و ثنای پروردگار، این گونه بگوید:

اللَّهم ارْزُقْنِی زَوْجهً صَالِحهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحسَنتُ شَکرَتْ وَ إِنْ أَسَأتُ غَفَرَت وَ إِنْ ذَکرتُ اللَّهَ تَعالَی أَعانَت وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرت وَ إِنْ خَرجْتُ مِنْ عِنْدهَا حَفظَتْ وَ إِنْ دَخلْتُ علَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُها أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرضتْنِی یَا ذَا الْجَلالِ وَ الْإِکرامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنما أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّت إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصل رَکْعَتَینِ ثُمَّ لْیَمسَحْ یَدَهُ علَی نَاصِیتِها وَ لْیَقُلِ:اللَّهُم بَارِک لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمعتَ بَینَنا فَاجمعْ بَیْنَنا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلتها فُرْقهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر(بحارالانوار، ج ۱۰۰، ص ۲۶۷؛ کتاب النکاح باب «الدعاء عند التزویج»)

سوره احزاب برای ازدواج دختر

سوره احزاب یکی از بهترین و قوی ترین دعا برای گشایش بخت و ازدواج می باشد.

که در روایات و احادیث معتبری از اسلام استفاده از آن توصیه و سفارش بسیار شده است. کلمه احزاب (ahzab) در فارسی به معنای دسته و گروهی از افراد می باشد. سوره احزاب زمانی نازل شد که عده ایی از اعراب و قبایل عرب با هم متحد شدند و گروه هایی تشکیل دادند که به شهر مدینه حمله کردند و آن را محاصره کردند تا اسلام را از بین ببرند و نابود کنند. این تصمیم بود که منجر به ایجاد جنگ جنگ خندق شد.

یکی از مسائل مهمی که در این سوره به آن اشاره شده:

ماجرای ازدواج رسول خدا (ص) می باشد که یکی از نشانه‌های معروف استفاده از این دعا برای گشایش بخت و ازدواج است. در ادامه نیز به برخی از مسائل مهمی مانند وظایف همسران پیامبر، معاد، مسئله حجاب، عاقبت کفار در جنگ با مسلمین، اطاعت از خداوند و دوری از کفار، قوانین دوران جاهلیت و …اشاره شده است.

اینم ببین:  دعا برای ازدواج کردن و بخت گشایی دختر و پسر جوان

خواص سوره احزاب برای ازدواج

این دعا خواص بسیاری برای انسان دارد و همان طور که گفته شد:

در بسیاری از روایات و احادیث معصومین و بزرگان دین به آن اشاره کرده اند.

یکی از مهم ترین خواص سوره احزاب استفاده از آن به عنوان دعا برای گشایش بخت و دعا برای ازدواج می باشد.

توصیه بسیاری به نوشتن این دعا بر روی پوست آهو شده است.

البته توجه داشته باشید که استفاده از خواص سوره احزاب به عنوان دعا برای گشایش بخت به معنای ازدواج حتمی نیست و گاهی برخی از سخت گیری ها و مشکلات خانوادگی مانع ازدواج جوانان و یا تاخیر در این امر خواهد شد. نوشتن سوره احزاب برای ازدواج و استفاده از آن به عنوان دعا برای گشایش بخت باعث تسریع در این امر و از بین رفتن برخی از موانع به لطف و رحمت خدا خواهد شد.

این دعا را بر روی پوست آهو بنویسید

و آن را درون ظرفی در بسته در گوشه ایی از منزل قرار دهید

که سبب افزایش خواستگاران برای آن خانه خواهد شد اگر چه که آن خانواده نیازمند و فقیر باشد. ( تفسیر البرهان، ج۴، ص۴۰۷ )

امام صادق (ع) در باب خواص سوره احزاب و استفاده از این دعا برای ازدواج چه فرموده اند؟

برای دخترانی که موفق به ازدواج نشده اند؛ نوشتن این دعا بر روی پوست آهو با رعایت آداب و قراردادن درون ظرفی بسته در گوشه ایی از خانه ایی که دختر در آن زندگی می کند، بسیار موثر است و به لطف و محبت پروردگار باعث بخت گشایی خواهد شد. همچنین در ادامه بیان کرده اند که نه تنها برای یک نفر بلکه این دعا برای گشایش بخت تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود. ( تفسیر اهل بیت ج۱۲ ص۸ البرهان )

امام صادق ( ع ) همچنین در ادامه بیان کرده اند: کسی که زیاد این دعا را قرائت کند در روز قیامت در کنار رسول خدا (ص) قرار خواهد گرفت. (ثواب الاعمال، ص۱۱۰)

سوره احزاب برای گشایش بخت

رسول خدا (صل ) نیز در روایتی دیگر در مورد خواص سوره احزاب بیان کرده اند: کسی که سوره احزاب را بخواند و آن را به خانواده خود هم آموزش بدهد عذاب قبر از او دور خواهد ماند. ( مجمع البیان، ج۸، ص۱۱۵)

همچنین عبدلله ابن مغیزه در مورد خواص سوره احزاب به نقل از امام رضا (ع) بیان می کند: علاوه بر اینکه این دعا به عنوان قوی ترین دعا برای گشایش بخت محسوب می‌شود، تاثیر بسیاری نیز در برآورده شدن حاجات خواهد داشت. به دستور خداوند متعال، هفتاد حاجت از دنیا و سی حاجت در آخرت شخصی برآورده خواهد شد. در نماز صبح و مغرب قبل از آنکه شروع به سخن گفتن کند و یا برخیزد آیه ۵۶ سوره احزاب را بخواند ( ان الله و ملائکه…) و سپس بخواند اللهم صل علی محمد النبی و ذریته.

آداب نوشتن سوره احزاب برای ازدواج

این دعا دارای آداب خاص خود می باشد و برای بهره بردن از خواص سوره احزاب به طور کامل باید سعی کرد تا آداب آن را رعایت کرد.

با توجه به روایات و سخنان بیان شده از ائمه و معصومین می توان به این نتیجه رسید که یکی از مهم ترین آداب استفاده از این دعا برای گشایش بخت، نوشتن آن بر روی پوست آهو می باشد.

برای استفاده از این دعا برای گشایش بخت نیازی نیست تا آن را مانند حرز امام جواد (ع) همواره همراه خود داشته باشید. می توانید آن را در گوشه ایی از منزل قرار دهید و از خواص آن بهره مند شوید. همچنین نیازی به تهیه آن برای هر فرد به صورت جدا نیست و تمام افراد خانواده می توانند از خواص وجود یک دعا در منزل بهره مند شوند.

ذکر برای ازدواج سریع

رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

دعایی برای مهر و محبت و سایر حاجات مهم، دعای مهر و محبت ، دعای محبوبیت ، دعای حاجت:

آیه شریفه ذیل را (۸۷ مرتبه یا ۹۹ مرتبه) بر روی کاغذ بدون خط بنویسد:

(فسیکفیکهم الله وهو السمیع العلیم)

و در انتها، حاجت خود را بنویسد:

ألقوا محبه ….. فى قلب…… (ابتدا نام طالب و سپس نام مطلوب را بنویسد)

اینم ببین:  دعای فراموش کردن و گذشتن از عشق قدیمی مجرب

بهترین دعا برای ازدواج

جهت بخت گشایی ذکر یالطیف را هر روز ۱۲۹ مرتبه بخواند. دعای ازدواج معشوق

آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را به وقت اذان بخواند .

دعای ازدواج

این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بخوانید :

«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

کدام سوره برای ازدواج خوب است؟

دعایی دیگر جهت بخت گشایی، چنانچه دختر خانمی هنوز مجرد است یا خواستگاری هم ندارد و یا دارد اما هنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است؛ به مدت چهل روز، بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند – دعای ازدواج معشوق

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید. بعد ازغسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

سوره برای ازدواج
دعای سریع الاجابه برای ازدواج

رَبِّ هَبْ لِی مِن لَّدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاء

دعا برای ازدواج موفق

(الللهم انه لیس فی السموات دورات ولا فی العیون لحظات ولا فی النفوس خطرات الاوهی بک عارفات ولکشاهدات

وعلیک دالات وفی ملکک متحیرات فبالقدره التی سخرت بها اهل السموات والارض سخر لی قلوب المخلوقات

انک على کل شئ قدیر وبالاجابه جدیر وصلى الله على محمد وعلى اله اجمعین)
کدام دعا برای ازدواج موثر است؟

آیات شریفه ذیل برای زیاد شدن و افزایش مهر و محبت میان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهای جوان و کسانی که احساس سردی نسبت به همسر خود دارند بسیار موثر است.

پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آیه را قرائت نماید و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت بیشتر و بهبود روابط میان خود و همسرش را نماید.

آیات شریفه ذیل را قرائت نماید:

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّه) سوره البقره آیه (۱۶۵)

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ) سوره ال عمران آیه (۳۱)

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ ) سوره الأنفال آیه (۶۳)

(وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)
دعا برای ازدواج فوری

شرایط پاکی و طهارت مکانی و ثوب و بدن کاملا باید رعایت شود.

انجام آن در امر غیر حلال بی فایده است.

بسْمِ الله، رَبِّیَ الله، حَسْبِیَ الله، تَوَکّلتُ على الله اعتصمتُ بالله، فَوَّضْتُ أمْرِی إلى الله، ما شَاءَ الله لا قُوَّهَ إلابالله. أشْهَدُ أنْ لا إلَهَ إلا اللهُ وَحْدَهُ لا شَرِیکَ لَه وأنَّ مُحَمّدًا عَبْدُهُ ورسُولُه وأنّ عیسَى عَبدُ اللهِ ورَسُولُه وکلِمَتُهُ

ألقَاها إلى مَرْیَم ورُوحٌ مِنْهُ والجَنّهَ حَقٌ والنّارَ حَق.

دعا برای ازدواج خوب

یاودود یاذا العرش المجید یامبدی یا معید یافعال بما یرید اسالک بنور وجهک الذی ملا ارکان عرشک وبقدرتک التی قدرت بها على جمیع خلقک وبرحمتک التى وسعت کل شی لا اله الا انت یاغیاث المستغیثین اغثنی

اجیبوا ایتها الارواح الروحانیه خدام هذا الاسم الشریف واخرقوا الحجب وتسلطوا على روحانیه ف ابن ف واجلبوه بالمحبه الشدیده الدائمه والموده القویه المستدیمه حتى لایستطیع ان یفارقنی طرفه عین ولا اقل من ذلک بحق الذی قال لسموات والارض اتیا …. (تا آخر آیه شریفه) الوحا العجل الساعه.
قوی ترین دعا برای ازدواج

برای آشتی بین زن و شوهر و گرمی بیشتر روابط آن ها و مهر و محبت بیشتر همسر، انجام دعا و ذکر ذیل به مدت سه روز برای حل مشکل بسیار مجرب است. ان شاء الله تعالی.

مدت زمان این عمل تحبیب سه روزاست که شروع آن در نیمه دوم ماه قمری از شب دوازدهم (از ماه قمری) است.

در زمانی که ماه در حال کامل شدن است. سه هزار بار یا ودود بخوانید و بیست و یک بار قسم مذکور در ذیل را قرائت فرمائید و در شب چهارم نیز قرائت را کامل نمائید. دعای ازدواج معشوق

اینم ببین:  گشایش بخت پسر و دختر - ازدواج و اقبال

ان شاء الله در شب چهارم به فضل الهی دعای شما اجابت خواهد شد.

به یاد داشته باشید، برای موفقیت در ایجاد روابط عاشقانه و ازدواج دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید. ( در کنار دعا). در ۹ باور غلط در ازدواج این شرایط بیان می شود. خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰).

از اعمال مجرب توسل به امام جواد (ع) است. دعای زیر را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید.

این دعا برای حاجت روایی و خصوصا فروش منزل و ازدواج مجرب است.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ وَلِیِّکَ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍ إِلَّا جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَی مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ (تحفة الرضویة ص ۲۱۵ و ۲۱۶)

مجرب ترین دعا برای ازدواج از امام صادق (ع)

هرگاه خواستی ازدواج کنی ابتدا دو رکعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگو:

«اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أَتَزَوَّجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ فِی مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَهً وَ قَدِّرْ لِی وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَمَاتِی»

«خدایا من می‌خواهم ازدواج کنم، برای من از بین زنان، پاکدامن‌ترین آن‌ها را مقدر کن؛ زنی که درباره خود و اموال شوهرش حفیظ‌ترین باشد و رزقش زیادترین و برکتش بزرگ‌ترین باشد و فرزندانی برایم مقدر کن که بازماندگانی صالح برای من باشند در زندگی و پس از وفاتم.» (الکافی ۳/۴۸۱ و الفقیه ۳/۳۹۴)

ذکر برای ازدواج سریع

چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روز‌های سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم (ایام البیض) را روزه دارد و هر شب وقت خواب آیه ۷۴ از سوره فرقان را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود. اگر در هر ماه یک بار به این دستور عمل کند مطلوب به آسانی و خوشی حاصل شود. (خواص آیات قرآن کریم ص ۱۱۹)

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا (سوره فرقان ایه ۷۴)

نماز برای حل مشکل ازدواج

برای گشایش بخت سریع دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (معراج الذاکرین، ۱۸۳)

هرکس سوره طه را با خود همراه داشته باشد و نزد کسانی که خواهان تزویج با آنان است برود، به او همسر می‌دهند.

آپوکالیس به چه معناست؟

نظر امام صادق (ع) درباره ازدواج سریع

«هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی‌دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می‌کند.»

شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجا آورد. سپس سوره انشراح را قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت میکند این دعا را بخواند:

اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه

یا در صورتی که مرد به دنبال ازدواج سریع است بگوید:

اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحب‌ها وترضی عن‌ها

ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.

بین نماز عصر و نماز مغرب (قبل از نماز مغرب افضل است) هفت مرتبه سوره انشراح را قرائت کنید. سپس:

پسرها این دعا را هفت مرتبه بخوانند:

«اللهم اشرح صدور بنات حواء اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجتی اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحب‌ها وترضی عنها.»

دعا برای ازدواج دختر

دخترها دعای ذیل را هفت مرتبه بخوانند:

«اللهم اشرح صدور أولاد آدم اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجی اللهم ارزقنی الرجل الصالح.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *