آخرین خبرها

دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند

دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند

امروز قصد داریم به شما عزیزان، همراهان و بازدیدکنندگان دعا شفا، مرجع ذکر ها و ادعیه اسلامی رهگشایی تجربه شده شرح دهیم دهیم که سبب خواهد شد از بزرگ ترین مشکلات مالی، گرفتاری های اقتصادی رها شده و به رزق، برکت و روزی فراوانی دست یابید، متن کامل دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند را مثل همیشه در ادامه می توانید مطالعه فرمائید.

928620786037028636283 دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند
دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند

دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند,دعای رزق و روزی,دعای رزق مغازه,دعای رزق و روزی و برکت,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق امام علی,دعای رزق و روزی یهودی,دعای رزق امام جواد علیه السلام,دعای رزق و روزی برای کیف پول,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق و روزی قوی و پرخیر,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی نخودکی,دعای رزق روزی سریع,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی امام سجاد علیه السلام,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق روزی از حضرت عباس,دعای رزق و روزی ایت الله بهجت,دعای رزق و روزی با حروف ابجد,دعای ادای قرض و کسب رزق,دعای زیاد شدن رزق,

دعا هایی که سبب زیاد شدن رزق و کسب روزی می شوند

ابو بصیر نقل می‌کند: به حضرت صادق (علیه‌السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد

حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمود: در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان: یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ. حضرت این دعا را به من تعلیم فرمود، از وقتی که من آن را خواندم، دیگر محتاج نشدم.

اینم ببین:  دعای عظیم در امان ماندن از خطر زمین لرزه و زلزله مجرب
گفتنی است؛ بنا به مطالبی که بالا ذکر شد، کسب و روزی زمانی افزایش پیدا می کند،  رزق و روزی از راه حلال کسب شود و نگاه پروردگار الهی را به دنبال داشته باشد.
سوره مزمل: رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر کس سوره مزمل را بخواند در دنیا و آخرت سختی از او برداشته می‌شود.
سوره لیل: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) می‌فرماید: هر کس سوره لیل را بخواند خداوند آن قدر به او عطا می‌کند تا راضی شود و او را به سختی نیندازد و برایش آسان می‌گیرد.

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. اگر شما در قرن 21 زندگی میکنید تبریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *