آخرین خبرها

دعای آیت الله بهجت برای حاجت روایی تضمینی و سریع الاجابه

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای آیت الله بهجت برای حاجت روایی تضمینی و سریع الاجابه را قرار دادیم . اگر به دنبال دعایی سریع الاجابه و مجرب برای برآورده شدن حاجت و رسیدن به خواسته و استجابت دعا می گردید ما به شما دعای آیت الله بهجت را پیشنهاد می کنیم . اگر می خواهید به حاجت هایتان سریع برسید دعای حاجت آیت الله بهجت را بخوانید …

دعای-آیت-الله-بهجت-برای-حاجت-روایی-تضمینی-و-سریع-الاجابه دعای آیت الله بهجت برای حاجت روایی تضمینی و سریع الاجابه

دعای حاجت روایی آیت الله بهجت,دعای طلب حاجت از آیت الله بهجت,دعای برآورده شدن حاجت آیت الله بهجت,دعایی تضمینی و مجرب حاجت آیت الله بهجت

دعای آیت الله بهجت برای حاجت روایی تضمینی و سریع الاجابه

آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت در حاشیه قرآن شخصی خود دستور عمل زیبایی را نوشته بودند که در ادامه می خوانید:

هر کس در بین الطلوعین یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق ( ۵ دقیقه قبل از اذان صبح تا ۵ دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده میشود ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد:

صلوات (۱۴ بار)

یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی (۴۰ بار)

صلوات (۱۴ بار)

شرایط استجابت قطعی دعا

جهت دعا این امور لازم است:

اول ثنا و تعظیم و تمجید ساحت مقدس حضرت حق تبارک و تعالی؛

دوم اقرار به گناهان و اظهار ندامت از آن، که تقریباً به منزله توبه یا ملازم آن است.

سوم صلوات بر محمد و آل محمد علیهم السلام، که وسیله و واسطه فیض هستند.

اینم ببین:  عزیمت قرآنی برای گشایش کار و رهایی از مشکل و سرگردانی

چهارم بکا و گریه، و اگر نشد تباکی ولو خیلی مختصر.

و بعد از این‌ها درخواست حاجت که در این صورت، برآورده شدن حاجت برو و برگرد ندارد. البته اگر این مطالب (یعنی ثنا و تعظیم و تمجید، اقرار به گناهان، صلوات و بکا و تباکی) در سجده باشد، مناسب تر است.

و تأثیر بکا در این میان به جایی می‌رسد که در عمل ام داود و نیز در قنوت وتر آمده است: «فان ذلک علامة الاجابة؛ این نشانه مستجاب شدن [دعا] است.»

و در اذن دخول ائمه اطهار علیهم السلام نیز وارد شده است: «فهو علامة [القبول و] الاذن؛ این علامت اذن [دخول و قبولی] است.»

یعنی راه تکوینی است به خدا و ارتباط با غیب است، البته برای کسی که این مطالب را باور کند.

اگر نعمت فراوان نیست، قطعاً بدانیم که…

اگر نعمت فراوان نیست، قطعاً بدانیم که شکر نکرده ایم. این همه ابتلائات و گرفتاریهای ما در اثر ناشکری و کفران نعمت‌های ما است؛ زیرا خداوند سبحان می‌فرماید: «لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید» اگر سپاسگزاری کنید، قطعاً نعمت خود را برای شما زیاد می‌کنم و اگر ناسپاسی کنید، به راستی که عذاب من سخت و شدید است.

یعنی شکر، موجب ازدیاد نعمت هاست و اگر شکر نکردید خبری از ازدیاد نیست. لذا اگر دیدیم ازدیاد نیست، شک نکنیم و بدانیم که شکر نیست؛ چراکه ازدیاد نعمت معلول علت است که همان شکر است. پس اگر معلول (یعنی ازدیاد) نیست، برای آن است که علت آن -که شکر است- نیست.

شکر، معنای وسیعی دارد و منظور از آن طاعت خداست، فقط الحمدلله زبانی نیست، هرچند آن هم یکی از مراتب شکر است. طاعت خدا، شکر خدا است. بنابراین، «لئن شکرتم لأزیدنکم» یعنی (لئن أطعتم لأزیدنکم) و (و لئن کفرتم) یعنی لئن عصیتم و خالفتم، (ان عذابی لشدید).

اینم ببین:  با خواندن این ذکر جادویی از امور پنهان آگاه خواهید شد 100% تضمینی و مجرب

سپاسگزاری از نعمت به معنای طاعت خداست که موجب افزایش نعمت می‌شود، کفران نعمت هم به معنای عصیان الهی و موجب عذاب از ناحیه او است. پس هر جا گرفتاری و بلایی و عذابی بر سر ما آمد، بدانیم جلوتر از آن، زمینه گره و گرفتاری و ابتلا را خود فراهم کرده ایم؛ یا با ترک واجب و یا با ارتکاب کار حرام، و یا ترک مستحب خیلی شدید و مؤکد، و یا با انجام شبهات. اگر ما الآن به حسب ظاهر همین که بدانیم تارک واجب یا فاعل حرام نیستیم، جا دارد کلاهمان را از شادمانی به هوا بیندازیم.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *