آخرین خبرها

طریقه ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات,روش نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com طریقه ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات,روش نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت را قرار دادیم . یکی از بهترین ختم ها و نذرهای حاجت روایی ختم و نذر 124000 صلوات برای 124 هزار پیامبر الهی می باشد . اگر هر حاجت و خواسته ای دارید توصیه می کنیم ختم و نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات رو به روش زیر انجام بدید که برای حاجت گرفتن معجزه می کند . سایت دعاشفا …

طریقه-ختم-۱۲۴۰۰۰-صلواتروش-نذر-۱۲۴۰۰۰-صلوات-برای-حاجت طریقه ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات,روش نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت

دستورالعمل ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت,آموزش نحوه ختم ۱۲۴۰۰۰  صلوات,چگونگی و روش ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات,نذر 124 هزار صلوات برای گرفتن حاجت

طریقه ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات,روش نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت

من ۱۲۴هزارتا حاجت گرفتم، ۳بار نذر کردم هر۳بارو حاجت گرفتم، فک می کنم علامه طباطبایی باشن که میگن وقتی سیل مشکلات به شما هجوم میاره شما با سیل صلوات اونها رو از خودتون دور کنید. نذر می کردم که ۱۲۴هزارصلوات می فرستم تا به فلان خواسته برسم و شروع می کردم به فرستادن صلواتا، روزی هرچندتا که می تونستم، و خیلی سریع حاحتمو می گرفتم.

***********

نذر 124000 تا صلوات

میگی خدایا به ضمانت این 124000تا صلوات ازت می خوام که (حاجتتونو میگین) و شروع می کنین به اداشون هر روز هر چقدر که می تونید صلوات می فرستیین و یه جا می نویسین که یادتون نره اگه یه روز هم نتونستید اشکالی نداره از ادامه شروع می کنین نه از اول!!..

البته اگر بین صلواتها به حاجتت رسیدی بقیه رو ادامه میدین خیلی مجربه

اینم ببین:  دعای عظیم برای جلب محبت و به دل نشستن پرخیر

***********

من سه روزه که ختم ۱۲۴۰۰۰ صلوات رو شروع کردم.همه میگفتن ازش معجزه میبینین‌ و واقعا معجزه دیدم😍قربون خدا برم.

من ۱۴تا حاجت نوشتم فعلا به سه تاش رسیدم توی ۳روز😍

این ختم عالیه حتما امتحانش کنین.

باید ۱۴تا حاجت بنویسین بعد نذر ۱۲۴۰۰۰صلوات کنین به خدا بگین خدایا به ضمانت این ۱۲۴۰۰۰ صلوات حاجت های منو بده و بعد به ۱۲۴۰۰۰ پیامبر هدیه کنین.

فرقی نمیکنه هرروز چندتا صلوات میفرستین ممکنه یه نفر یه ماهه تموم کنه ممکنه یه نفر دوساله تمومش کنه هیچ اشکالی نداره فقط حواستون باشه هرروز صلوات بفرستین حتی یدونه.

تاحالا ندیدم کسی از این ختم حاجت نگیره، همه حاجتروا میشن. صلوات خیلیییی برکت میاره

ما ختم صلوات (نذر چهارده هزار صلوات هدیه به ارواح طیبه ائمه (ع) را توصیه می نماییم.

البته زمان‌ها و مکان‌ها نیز در این قضیه مؤثرند مثلاً حرم معصومین علیهم السلام و امامزادگان و نیز شب‌های قدر و جمعه وروز عرفه از مکان‌ها و زمان‌هایی هستند که در استجابت دعا تأثیر فراوانی دارند.

بر اساس روایتی که در کافی نقل شده است امام صادق علیه السلام میفرماید :

کسی که نیکو وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و رکوع و سجودش را به تمام و کمال انجام دهد آنگاه بنشیند و درود بفرستد بر محمد و آل محمد علیهم السلام و آنگاه حاجت خود را حاجت خود را از مظان استجابت در خواست نموده و کسی که خیری را از مظانش بخواهد نا امید نمیشود .

و در روایت دیگری از امام باقر علیه السلام همین مضمون امده و بعد از سلام نماز این دعا وارد شده :

اینم ببین:  ادعیه و سوره هایی برای کسب رزق و روزی مجرب

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِأَنَّکَ مَلِکٌ وَ أَنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ مُقْتَدِرٌ وَ بِأَنَّکَ مَا تَشَاءُ مِنْ أَمْرٍ یَکُونُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَوَجَّهُ إِلَیْکَ بِنَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ نَبِیِّ الرَّحْمَةِ یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّی أَتَوَجَّهُ بِکَ إِلَی اللَّهِ رَبِّکَ وَ رَبِّی لِیُنْجِحَ لِی طَلِبَتِی اللَّهُمَّ بِنَبِیِّکَ أَنْجِحْ لِی طَلِبَتِی بِمُحَمَّدٍ ثُمَّ سَلْ حَاجَتَک

,صلوات حاجت,صلوات حاجت کا طریقہ,صلوات حاجت نی نی سایت,صلوات حاجت حضرت فاطمه,صلاة حاجت,صلوات برای حاجت فوری,صلوات برای حاجت,آیا صلوات حاجت میده,کیاازختم صلوات حاجت گرفتن,نذر صلوات حاجت,صلاة حاجت کا طریقہ,صلوات برای حاجت نی نی سایت,ختم صلوات برای حاجت نی نی سایت,صلوات حضرت زهرا برای حاجت نی نی سایت,نذر 14000 صلوات برای حاجت نی نی سایت,حاجت روایی با صلوات نی نی سایت,ختم ۱۴ هزار صلوات برای حاجت نی نی سایت,تعداد صلوات حضرت زهرا برای حاجت نی نی سایت,حاجت روایی با صلوات حضرت زهرا نی نی سایت,۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت نی نی سایت,صلوات توسل به حضرت زهرا,صلوات توسل به حضرت زهرا صوتی,صلوات حضرت فاطمه برای حاجت گرفتن,صلاة حاجت پڑھنے کا طریقہ,صلاة حاجتي,صلوات حاجت گرفتم,صلوات حاجت حضرت زهرا,صلوات برای حاجت فوری نی نی سایت,ختم صلوات برای حاجت فوری نی نی سایت,صلوات برای حاجت روایی,صلوات برای حاجت گرفتن,ذکر صلوات برای حاجت,خواص صلوات برای حاجت,صلوات فاطمیه برای حاجت,۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت,بهترین صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای گرفتن حاجت,نذر 14000 صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای براورده شدن حاجت,نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای حاجت روایی,کیا از نذر صلوات حاجت گرفتن,نذر صلوات گرفتن حاجت,نذر صلوات برای حاجت نی نی سایت

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

اینم ببین:  دعای کارگشایی بسیار آسان و مجرب و قوی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *