آخرین خبرها

دستور نماز اسلامی برای اساسی ترین حاجات

دستور نماز اسلامی برای اساسی ترین حاجات

دستورات نماز را وقتی به درستی بخوانید بسیاری از مشکلات زندگی شما به لطف خدای بزرگ و بخشنده حل می شود، به همین منظور ما سعی می کنیم در مطالب و ادامه عناوین پست های سایت دعا شفا به شما این دعا ها  و دستورات را شرح دهیم.

207307386207386027 دستور نماز اسلامی برای اساسی ترین حاجات
دستور نماز اسلامی برای اساسی ترین حاجات

دستور نماز اسلامی برای اساسی ترین حاجات,نماز حاجات شب جمعه,دعای حاجت شب جمعه,نماز حاجت در شب جمعه,نماز حاجت مخصوص شب جمعه,نماز هزار حاجت حضرت خضر,نماز حاجت از حضرت خضر,نماز حاجت از شیخ بهایی

دستور نماز اسلامی برای اساسی ترین حاجات

مرحوم شیخ طبرسی نمازی دیگر از حضرت حجت علیه السلام نقل کرده است که هر کس حاجتی دارد، نیمه شب جمعه غسل کند و به نمازگاه خود برود و دو رکعت نماز بخواند. در رکعت نخست، سوره حمد را قرائت کند و چون به ایاک نعبد و ایاک نستعین رسید، آن را صد بار بگوید و سپس سوره را پایان برد و سوره توحید را بخواند و ذکر رکوع و سجود را هفت بار بگوید و رکعت دوم را نیز به همین ترتیب به جای آورد و پس از نماز دعای زیر را بخواند که – ان شاء الله – خداوند هر حاجتی که داشته باشد ، آن را بر می آورد مگر آن که حاجتش چیزی خلاف شرع باشد:
أللهم ان أطعتک فلمحمدة لک و ان عصیتک فالحجة منک الروح و منک الفرج سبحان من أنعم و شکر، سبحان من قدر و غفر، أللهم ان کنت عصیتک فانی قد أطعتک فی الأشیاء الیک و هو الایمان بک لم أتخذ لک ولدا و لم أدع لک شریکا منا منک به علی لا منا منی به علیک و قد عصیتک یا الهی علی غیر وجه المکابرة و لا الخروج عن عبودیتک و لا الججود لربوبیتک و لکن أطعت هوای و أزلنی الشیطان، فلک الحجة علی و البیان فان تعذبنی فبذنوبی غیر ظالم لی و ان تغفر لی و ترحمنی فانک جواد کریم.
آن گاه تا نفس دارد، می گوید: یا کریم، یا کریم!
سپس می گوید:
یا آمنا من کل شی ء و کل شی ء منک خائف حذر، أسألک بأمنک من کل شی ء و خوف کل شی ء منک أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تعطینی أمانا لنفسی و أهلی و ولدی و سائر ما أنعمت به علی حتی لا أخاف و لا أحذر من شی ء أبدا انک علی کل شی ء قدیر و حسبنا الله و نعم الوکیل یا کافی ابراهیم نمرود و یا کافی موسی فرعون أسألک أن تصلی علی محمد و آل محمد و أن تکفینی شر فلان بن فلان.
اگر دشمنی دارد از آسیب و زیان او می ترسد، به جای فلان بن فلان نام او را بیاورد. سپس به سجده می رود و حاجت خود را با زاری و پای فشاری از خدا مسئلت می کند. گفته اند هیچ کس نیست که این نماز را به جای آورد و دعا را از روی اخلاص بخواند، مگر آن که بی درنگ، خدای تعالی درهای آسمان را برایش می گشاید و حاجت و دعایش را مستجاب می فرماید و این از فضل و کرم خداوند است.

اینم ببین:  دعای بسیارمجرب معجزه آسا برای روا شدن حاجت

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *