آخرین خبرها

نماز برای حاجات بزرگ و اساسی در زندگی

نماز برای حاجات بزرگ و اساسی در زندگی

امروز و در این مطلب یک بار دیگر به شما عزیزان و خوبان دعای تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود در زندگی روزمره تان به مهم ترین و اساسی ترین خواسته ها و نیازها برسید و در صورتی که مدام درگیر گرفتاری، بیماری و مشکل هستید دعا ها می توانند حل کننده مشکلات باشند.

0263702637268073 نماز برای حاجات بزرگ و اساسی در زندگی
نماز برای حاجات بزرگ و اساسی در زندگی

 

نماز برای حاجات بزرگ و اساسی در زندگی,دعا برای حاجت خیلی ضروری تجربه شده سریع التاثیر,دعا برای حاجتهای خیلی ضروری,دعا برای حاجت روایی سریع,بهترین دعا برای حاجت روایی سریع,نماز جهت حاجت روایی سریع,نماز حاجت روایی سریع

نماز برای حاجات بزرگ و اساسی در زندگی

روایت است که هرگاه حاجتی برایت پیش می آید و سینه ات تنگ می شود، دو رکعت نماز بگزار. پس از نماز، سه بار تسبیح حضرت زهرا علیها السلام را بخوان و سپس به سجده برو و صد بار بگو:
یا مولاتی یا فاطمة أغثنی.
آن گاه طرف راست صورت را بر زمین می گذاری و همین را صد بار می گویی و سپس سجده می کنی و صد بار می گویی و پس از آن، سمت چپ صورت را بر زمین می گذاری و صد بار تکرار می کنی و باز به سجده می روی و صد بار می گویی و آن گاه حاجت خود را از خدا می خواهی.
این نماز به گونه ای دیگر نیز نقل شده است: مرحوم شیخ حسن بن فضل طبرسی در کتاب شریف مکارم الاخلاق فرموده است که دو رکعت نماز می گزاری و سپس به سجده می روی و صد بار می گویی: یا فاطمة! و سپس طرف راست صورت را بر زمین می گذاری و صد بار می گویی و آن گاه طرف چپ صورت را بر زمین می گذاری و صد بار می گویی و دوباره به سجده می روی و صد بار می گویی. پس از این، می گویی:
یا آمنا من کل شی ء و کل شی ء منک خائف حذر، أسألک بأمنک من کل شی ء و خوف کل شی ء منک أن تصلی علی محمد و آل محمد و آل محمد و أن تعطینی أمانا لنفسی و أهلی و مالی و ولدی حتی لا أخاف أحدا و لا أحد من شی ء أبدا، انک علی کل شی ء قدیر. (124)

اینم ببین:  دعای تضمینی جهت جلب مهر و محبت همسر و پدر و مادر و معشوق

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *