آخرین خبرها

دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی

دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای بیاموزیم که سبب می شود از بلا ها، مشکلات، سختی ها و گرفتاری ها در زندگی روزمره خود در امان بمانید. متن کامل دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی را در ادامه بخوانید.

023730637 دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی
دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی

دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعا رفع سختی

دعا هایی برای رهایی از بلا ها و نجات از سختی

در کتاب شریف بلد الامین روایت شده است که حضرت امیر علیه السلام از حضرت رسول نقل کرده است: هر کس می خواهد خداوند در اجلش تأخیر بیندازد و او را بر دشمنانش یاری دهد و از مرگ های بد در امان بدارد، هر صبح و شب این دعا را بخواند.
[ سه بار بگوید: ] سبحان الله ملأ المیزان و منتهی العلم و مبلغ الرضا و زنة العرش و سعة الکرسی [ و سه بار بگوید: ] ألحمدلله ملأ المیزان و منتهی العلم و مبلغ الرضا و زنة العرش و سعة الکرسی [ و سه بار بگوید: ] لا اله الا الله ملأ المیزان و منتهی العلم و مبلغ الرضا و زنة العرش و سعة الکرسی [ و سه بار بگوید: ] ألله أکبر ملأ المیزان و منتهی العلم و مبلغ الرضا و زنة العرش و سعة الکرسی. (142)

اینم ببین:  دعا به وقت گرفتاری برای رهایی از مشکلات و سختی های روزمره

روش اسلامی حل شدن گره ها

پیش از این بارها درباره صدقه سخن گفتیم. صدقه وسیله ای است که بسیاری از خطرها و سختی های زندگی انسان را دفع می کند و برای در امان ماندن از بلا و حادثه در سفر نیز بسیار مؤثر است. روایاتی بسیار در این باره هست؛ مثلا در روایتی از امام صادق علیه السلام آمده است:
صدقه بده و هر روزی که می خواهی به سفر برو. (146)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *