آخرین خبرها

ختم و دعای مجرب برای پرداخت قرض و بدهی

در صورتی که قرض و بدهی دارید و می خواهید از زیر بار آن ها خلاص شوید. پیشنهاد ما به شما عزیزان و همراهان رسانه دعاشفا. ختم و دعای مجرب برای پرداخت قرض و بدهی می باشد. این دعا سریع الاثر بوده و نتیجه ای جز خیر ندارد. ان شاء الله که مشکل شما نیز سریع تر حل می شود.

,دعای بدهی,دعای بدهی و قرض,دعای پرداخت بدهی فوری,دعای گرفتن بدهی,دعای قرض بدهی,دعای رفع بدهی و قرض,دعای دادن بدهی,دعای رهایی از بدهی,دعای برای رفع بدهی,دعای ادای بدهی,دعا برای رفع بدهی و قرض,دعای ادای قرض و بدهی,دعای پرداخت قرض و بدهی,دعای پرداخت بدهی فوری سریع الاجابه اسلامی,دعای قرض و بدهی

دعا-برای-پرداخت-بدهی ختم و دعای مجرب برای پرداخت قرض و بدهی

ختم و دعای مجرب برای پرداخت قرض و بدهی,دعای رفع قرض و بدهی,دعای دادن قرض و بدهی,دعا پرداخت بدهی,دعای برای دادن بدهی,دعای رهایی از قرض و بدهی,دعا برای رهایی از بدهی,دعای رفع بدهی,دعای سریع الاجابه برای رفع بدهی,دعای مجرب برای ادای بدهی,دعا جهت ادای بدهی,دعای بسیار مجرب برای ادای بدهی

به مدت ۴۰ روز هر روز سوره‌های واقعه، مزمل، لیل و انشراح را به همین ترتیب بخوانید و هر روز بعد از آن‌ها دعای زیر را بخوانید تا قرض شما ادا شود، فقر از شما دور شود و روزی تان گسترش پیدا کند:

«یَا رَازِقَ‏ الْسائلین یَا رَاحِمَ الْمَسَاکِینِ یَا وَلِیَّ الْمُؤْمِنِینَ یَا غِیَاثَ‏ الْمُسْتَغِیثِینَ‏ یَا أَرْحَمَ‏ الرَّاحِمِینَ‏ صَلِ‏ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ‏ مُحَمَّدٍ وَ اکْفِنِی‏ بِحَلَالِکَ‏ عَنْ‏ حَرَامِکَ‏ وَ بِطَاعَتِکَ‏ عَنْ‏ مَعْصِیَتِکَ‏ وَ بِفَضْلِکَ عَمَّنْ سِوَاکَ یَا إِلَهَ الْعَالَمِینَ‏ وَ صَلَّى‏ اللَّهُ‏ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ‏ الطَّاهِرِینَ»

اینم ببین:  دعای حضرت محمد (ص) برای ادای قرض و زیاد شدن روزی

دعای مجرب پرداخت بدهی و قرض مجرب

این ختم از نماز صبح روز جمعه شروع می‌شود و در حین گفتن این ذکر‌ها نباید با کسی صحبت کنید. مراحل آن به شرح زیر است:
غسل کنید.
نافله صبح و نماز صبح را بخوانید.
تسبیحات حضرت زهرا (س) را بگویید.
۱۰۰ بار بگویید: «اَلْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ علَی کُلِّ حالٍ»
۱۰۰ بار صلوات بفرستید.
این ختم را تا ۴۱ روز و هر روز ۴۱ مرتبه به صورت غیر منقطع تکرار کنید. اگر نتوانستید ژشت سر هم این ختم را انجام دهید باید آن را از سر بگیرید و بعد از ذکر‌های بالا هر روز بگویید:
«یا مُفَتّحُ فَتِّحْ یا مُفَّرِجُ فَرِّجْ یٰا مُسَبِّبُ سَبِّبْ یٰا مُیَسِّرُ یَسِّرْ یٰا مُسَهِّلُ سَهِّلْ یٰا مُتَمِّمُ تَمِّمْ وَ حَسْبُنَا اللَّهُ‏ وَ نِعْمَ‏ الْوَکِیلُ‏ بِرَحْمَتِکَ یٰا اَرْحَمَ الرّٰاحِمین»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *