آخرین خبرها

دعای سریع الاجابه برای شفای بیمار و مریضی سخت

اگر خدایی نکرده و دور از جان درگیر بیماری های سخت شده اید. یکی از اطرافیانتان از امراضی که دارد مدام آسیب و رنج می بیند. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب دعای سریع الاجابه برای شفای بیمار و مریضی سخت را بخوانید. ان شاء الله که خیلی زود نتیجه می گیرید و مشکلاتتان حل می شود.

,دعای شفای بیماری سخت اهل سنت,دعای شفا بیماری سخت,دعای شفای بیمار سخت,دعای شفای مریض سخت,متن دعای شفای بیماری سخت,دعا جهت شفای بیماری سخت,دعا برای شفای بیمار سخت,دعای شفای بیمار,دعای شفای بیماران,دعای شفای بیماران کرونایی,دعای شفای بیمار کرونایی,دعای شفای بیماران کرونایی صوتی,دعای شفای بیماران صوتی,دعای شفای بیمار صوتی,دعای شفای بیمار سرطانی

دعای-شفای-مریض دعای سریع الاجابه برای شفای بیمار و مریضی سخت

دعای سریع الاجابه برای شفای بیمار و مریضی سخت,دعای شفای بیماران امن یجیب,دعای شفای بیماران عکس,دعای شفای بیماران در شب قدر,دعای شفای بیماران سرطانی,دعای شفای بیماران قلبی,دعای شفای بیماران کما,دعای شفای بیماران کرونایی تجربه شده,دعای شفای بیماران کرونایی متن,دعای شفا بیماران کرونایی,دعای شفای مریض کرونایی,دعای شفای بیماری کرونا,دانلود دعای شفای بیماران کرونایی

به جهت بیمار هفت نفر در نزد بیمار نشسته در یک مجلس هفت نوبت بخوانند هر یک یک مرتبه و همه یک دفعه شروع کنند هر یک که به لفظ دو، جلاله برسند در آیه شریفه «رسل الله» در ما بین دو الله این دعا را بخوانند چون تمام شود شروع بخواندن کنند تا سوره تمام شود و دعا این است؛ که بسیار مجرب است:

«بسم الله الرحمن الرحیم اللهم ارحم جلده الرقیق و عظمه الدقیق و یعوذبک من شده الحریق یا ام ملدم إن کنت آمنت باللّه الأعظم فلا تأکلى اللحم و لاتشربى الدم و لا تصدعى الرأس، و لا تفورى من الفم و تحوَّلى عنه إلى من یزعم أن مع اللّه إلها آخر فإنه یشهدأن لا إله إلا اللّه وحده لاشریک له و أن محمداً عبده و رسوله».

اینم ببین:  دعای مجرب شفای درد و درمان مریضی ها سریع الاثر

دعای شفای مریضی سخت با دستور

هر کس در روز چهار شنبه شروع کند تا ده روز که آخر آن جمعه باشد و هر روز صد بار با حضور قلب و طهارت بدن این دعا را بخواند، اگر حاجت او برآورده نشود بر من لعنت کند». و دعای ایشان این دعا است:

« بسم الله الرحمن الرحیم ، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی ، و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم ، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین»

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *