آخرین خبرها

دعای رونق کاسبی و زیاد شدن فروش

هر کسی در کسب و تجارت خود به دنبال بدست آوردن سود زیاد است. اما همه موفق نمی شوند. دلیل چیست؟ خوب قطعا نگرش انسان ها به کسب درامد متفاوت است. دعای رونق کاسبی و زیاد شدن فروش را راهی می دانیم برای کسانی که فکر می کنند کسب و کارشان طلسم شده است و نمی توانند در موعد مقرر به درآمدی که می خواهند برسند.

,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعاي رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق کسب و کار صوتی,دعا رونق کسب و کار,دعاهای رونق کسب و کار,دعای برای رونق کسب و کار,دعای رونق کاسبی,دعای رونق کاسبی مغازه,دعاي رونق كاسبي,دعای رونق گرفتن کاسبی,دعا برای رونق کاسبی,دعای رونق کار و کاسبی,دعای طلسم رونق کاسبی,دعای مجرب برای رونق کاسبی,دعای رونق مغازه,دعای رونق کسب مغازه,

دعای-رونق-فروش دعای رونق کاسبی و زیاد شدن فروش

دعای رونق کاسبی و زیاد شدن فروش,دعای رونق کاروکاسبی,دعاي رونق كار,دعای رونق در کار,دعا برای رونق کار,دعا برای رونق کار و کاسبی,دعا برای رونق کار کاسبی,دعا برای رونق کسب و کار مغازه,دعا برای رونق کسب و کار در مغازه,دعای رونق کسب و کار و برکت مغازه,دعای رونق فروش,دعای رونق فروش مغازه,دعا برای رونق فروش,دعای رونق گرفتن کسب و کار,دعای رونق در کسب و کار,دعایی برای رونق گرفتن کسب و کار

این دعا را جهت برکت مغازه یا خانه بخوانید یا با خود دارید و یا بر در دکان و خانه بیاویزید ان شاء الله دولت و جمعیت و روشنایی پدید  آید.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم‏
اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُکَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ

اینم ببین:  دعای مجرب برای زیاد شدن رزق و روزی پرخیر و عظیم

دعای زیاد شدن فروش و تجارت روزی

در عده الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند برای طلب رزق زیاد بگویید

یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ مَنْ‏ حَقُّهُ‏ عَلَیْکَ‏ عَظِیمٌ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِی الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِی مِنْ مَعْرِفَهِ حَقِّکَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَیَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِکَ‏.

و همینطور بخوانید:

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *