آخرین خبرها

ذکر عظیم و پر خیر پیامبر (ص) برای رهایی از گناهان

ذکر عظیم و پر خیر پیامبر (ص) برای رهایی از گناهان

ذکر های پر خیر و برکتی را در ادامه ی دعا ها و ذکر های سایت دعا شفا مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی و گره گشا به شما خوبان شرح می دهیم که به همراه توضیحات کامل نحوه قرائت آن را بخوانید و از الله متعال بخواهید شما را در مسیر سخت و پر پیچ و خم و پر از گرفتاری زندگی یاری کرده و هیچ گاه فراموشتان نکند؛ در انتها متن و توضیحات کامل این ذکر را بخوانید.

27836023786209307 ذکر عظیم و پر خیر پیامبر (ص) برای رهایی از گناهان
ذکر عظیم و پر خیر پیامبر (ص) برای رهایی از گناهان

ذکر عظیم و پر خیر پیامبر (ص) برای رهایی از گناهان,ذکر گناهان کبیره,ذکر بخشش گناهان,ذکر برای گناهان کبیره,ذکر کفاره گناهان,ذکر پاک کننده گناهان,ذکر استغفار از گناهان کبیره,ذکر پاک شدن گناهان,ذکر برای رفع گناهان,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش والدین,دعای آمرزش اموات,دعای آمرزش مرده,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش گناهان کبیره,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش برای مرده,دعای آمرزش تمام گناهان,دعای آمرزش چهل گناه کبیره,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش پدر و مادر,دعای آمرزش گناهان صحیفه سجادیه,دعای آمرزش گناهان بزرگ,دعای آمرزش و توبه,

ذکر عظیم و پر خیر پیامبر (ص) برای رهایی از گناهان

سنگین کردن پرونده نیکیها با گفتن ذکر با پنج ذکر دیگر (میزان پرونده نیکی ها) سنگینمی شود.رسول اکرم (ص) از اصحابش پرسید: «آیا پنج کلمه به شما بیاموزم که بر زبان سبک باشد، و در میزان، عمل سنگین، کلماتی که خداوند رحمان را راضی کرده، شیطان را طرد نمایند. کلماتی که از گنجهای بهشتند و از زیر عرش آمده، باقیات صالحات (ماندنی شایسته) باشند»؟ گفتند: آری ای رسول خدا!

حضرت فرمود: این پنج ذکر را بگویید: «سبحان الله»، «الحمدلله»، «و لا اله الا الله»،«الله اکبر»«و لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم».

اینم ببین:  دعای سریع الاثر استقاله برای بخشش گناهان و طلب آمرزش

سپس حضرت فرمود: به به به این کلمات که چقدر میزان را سنگین می سازد، و این جمله را پنج مرتبه تکرار فرمود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *