آخرین خبرها

ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها

ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها

در این مطلب قصد داریم به شما خوبان ذکر هایی با موضوعات و مضامین مختلف شرح دهیم که هر کدام از آن ها ثوابی عظیم را دارند و اگر بخوانید قطعا از بسیاری مشکلات رها و دور خواهید بود، از این رو اگر احساس می کنید مدتی است موفقیت های خوبی را به دست نمی آورید، درگیر بیماری و درد شده اید و یا این که حاجت و خواسته ای دارید که تاکنون به آن نرسیده اید حتما ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها را بخوانید.

2370868362739260973 ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها
ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها

ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها,ذكر گره گشا,ذکر گره گشایی,ذکر گره گشای کار,ذکر گره گشای مشکلات,ذکر گره گشای فوری,ذکر گره گشای امام رضا علیه السلام,ذکر گره گشای نرجس خاتون,ذکر گره گشایی ازدواج,ذکر گره گشای,ذکر برای گره گشایی از کار,ذکر گره گشا پر خیر و تجربه شده,ذکر برای گره گشایی کار,بهترین ذکر گره گشا,چهار ذکر گره گشا,ذکر مجرب گره گشا,ذکر مجرب برای گره گشایی,ذکر گره گشا با اثر تضمینی و مجرب,گره گشا ترین ذکر,

ذکر های گره گشا و رفع کننده ی مشکلات سختی ها و بیماری ها

عده اي از فقراء و مستمندان خدمت رسول خدا رسيدند و عرض كردند: اى رسول خدا، توانگران همانند ما نماز مي خوانند و روزه مي گيرند. در حالي که آنان اموالي دارند که مي توانند در راه خدا انفاق کنند و بنده آزاد كنند و صدقه دهند. (در نتيجه ما بواسطه ندارى از ثواب اين اعمال بى بهره هستيم).

اینم ببین:  ذکر و دعای رفع و درمان سردردهای بسیار مجرب

پيامبر به آنان آموخت که پس از هر نمازي تسبيح حضرت فاطمه (عليهاالسلام) بگويند و پس از آن ده بار لا اله الا الله بخوانند. سپس به آنان فرمود: بدين ترتيب شما از آنان پيشي خواهيد گرفت و آنان ديگر از شما پيش نخواهند افتاد.(9)

 

امام باقر(عليه السلام) نيز مي فرمايد: درست است که اين تسبيح به زبان و از نظر تعداد صد تا است اما در ميزان الهي هزار عدد به حساب مي آيد.(10)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *