آخرین خبرها

دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت

دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت

از سری دعا های تجربه شده و شفا بخش به شما عزیزان رهگشا های اسلامی می آموزیم که باعث می شوند اگر درگیر امراض سخت هستید از این وضعیت رها شده و بیماری های شما یک به یک حل گردد. متن کامل دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت را در ادامه بخوانید.

073078367208673 دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت
دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت

دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت,دعا برای شفای درد کلیه,دعا برای شفای درد کمر,دعای برای شفای کمر درد,دعا جهت شفای کمر درد,دعا برای شفای درد زانو,دعا برای شفای درد قلب,دعا برای شفای درد چشم,دعا برای شفای درد دندان

دعا های مجرب برای درمان بیماری های سخت

گفته اند اگر کسی در گوش خود صداهای دروغین و آزار دهنده می شنود، سوره ی مبارکه الاعلی را بر گوش بخواند و از او زایل شود انشاء الله تعالی(137).

ساکن نمودن درد اعضاء

اگر سوره ی مبارکه ی غاشیه را بر عضوی که درد و ناراحتی در آن باشد بخواند، درد و ناراحتی آن تسکین می یابد؛ انشاء الله تعالی. و نیز آورده که چون سوره ی ذاریات را نزد بیماری بخواند، درد و ناراحتی که داشته باشد تسکین می یابد(138).

***************************

آورده شده است که: اگر کسی حالت تهوع داشته و بسیار قی نماید، این آیه شریفه را بنویسد و بشوید و به او دهد که بخورد شفا یابد: و من نعمره ننکسه فی الخلق افلا تعقلون (یس 68)(140).

درمان کوفتگی و شکستگی

آورده شده است که: اگر آیه ی شریفه زیر را چهل مرتبه بر قدری زیتون ظاهراً منظور روغن زیتون می باشد بخواند و محل کوفتگی و شکستگی را با آن چرب نماید، شفا یابد انشاء الله تعالی. آیه این است: قال من یحیی العظام و هی رمیم (یس 78)(141).

اینم ببین:  دعای درمان گردن درد و درمان مشکلات عضلانی

تسکین جراحت

روایت شده است که مولایمان حضرت امام صادق (علیه السلام) فرمود: کسی که سوره ی الطارق را بشوید و با آب آن جراحت را بشوید تسکین و التیام یابد(142).

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *