آخرین خبرها

دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا

دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا

در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا را شرح دهیم که باعث می شود از شر، سختی ها، تلخی ها، مشکلات و گرفتاری های بزرگ و کوچک در امان بمانید و زندگی تان سر و سامان بگیرد. این دعا را می توانید با خودتان همراه داشته باشید.

020387302683726087 دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا
دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا

دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر دشمن,دعا برای دفع خطر بلا,دعا برای دفع خطر سیل,دعا دفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا بیمه حوادث و دفع خطرات

دعا برای دفع خطرات و رهایی از شر و بلا

از حضرت امیر المؤمنین علیه السلام نقل است که: هر که روزی اش تنگ شود و راه های در آمد در زندگی بر او بسته گردد، این نوشته را بر پوست آهویی یا پاره ای از چرم بنویسد و بر (گردن) خویش آویزد یا در لباس خود پنهان سازد و از خود دور ندارد، خداوند روزی اش را افزون می کند و درهایی را که هرگز بدان نمی اندیشیده است به رویش خواهد گشود. دعا این است:
اللهم لا طاقه لفلان ابن فلان بالجهد، و لا صبر له علی البلاء و لا قوه له علی الفقر و الفاقه، اللهم فصل علی محمد و آل محمد و لا تحظر علی فلان ابن فلان رزقک و لا تقتر علیه سعه ما عندک و لا تحرمه فضلک و لاتحسمه من جزیل قسمک و لا تکله الی خلقک و لا الی نفسه فیعجز عنها و یضعف عن القیام فیما یصلحه و یصلح ما قبله بل تنفرد بلم شعثه و تولی کفایته، و انظر الیه فی جمیع أموره. انک ان وکلته الی خلقک لم ینفعوه و ان ألجأته الی اقربائه حرموه و ان أعطوه أعطوه قلیلاً نکداً و ان منعوه منعوه کثیراً و ان بخلوا بخلوا و هم للبخل أهل.
اللهم أغن فلان ابن فلان من فضلک و لا تخله منه فانه مضطر الیک فقیر الی ما فی یدیک(2666) و أنت غنی عنه و أنت به خبیر علیم. و من یتوکل علی الله فهو حسبه، ان الله بالغ أمره، قد جعل الله لکل شی ء قدراً. ان مع العسر یسراً. و من یتق الله یجعل به مخرجاً و یرزقه من حیث لا یحتسب.

اینم ببین:  نماز و دستور برای طلب حاجات و رفع مشکلات و گرفتاری ها

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *