آخرین خبرها

دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب

دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب

در یکی دیگر از مطالب و عناوین سایت دعا شفا به شما عزیزان دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب را شرح می دهیم که باعث می شود اگر درگیر بلا ها و گرفتاری ها شده اید زود تر از مهلکه نجات پیدا کرده و مشکلات شما یک به یک حل شود.

023637620782063 دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب
دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب

دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب,دعای سریع الاجابه جهت رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاریهای سخت,دعای رفع مشکلات سخت,دعا رفع مشکلات سخت,دعای رفع گرفتاری و سختی,دعا برای رفع گرفتاریهای سخت,دعای مجرب برای رفع گرفتاری سخت,دعا برای رفع گرفتاری زندانی

دعای عبور از خطرات و دفع بلا و گرفتاری های سخت مجرب

از عبدالله بن مسعود روایت است که: با پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم بودم. جبرئیل نیز بود. رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم به خواندن پرداختند. ناگهان عفریتی از جنیان بدنهاد روی آورد! او – با آتشی که در دست داشت – به پیامبر نزدیک می شد. جبرئیل گفت: یا محمد! می خواهی دعایی بیاموزمت که عفریت به رو افتد و شعله اش خاموش؟ فرمود: آری، دوست خوبم. عرض کرد: بخوان.
أعوذ بنور وجه الله و کلماته التامات، التی لا یجاوزهن بر و لا فاجر، من شر ما ذرأ فی الأرض و ما یخرج منها، و من شر ما ینزل من السماء و ما یعرج فیها، و من شر فتن اللیل و النهار، و من شر طوارق اللیل و النهار الا طارقاً یطرق بخیر یا رحمان.
پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم خواند. آن جن به رو در افتاد و شعله اش خاموش گردید!

اینم ببین:  دعای رفع گرفتاری و سختی و مشکلات و گشایش فوری در گرفتاری

دعای دفع گرفتاری

اللهم انی أسألک مفاتیح الخیر و خواتیمه، و أسألک درجات العلی من الجنه. بالله أعوذ و بالله اعتصم و بالله امتنع، و بعزه الله و سلطانه و ملکوته و اسمه العظیم استجیر من الشیطان الرجیم و من عمله و رجله و خیله و شرکه، و بالله أعوذ و بکلماته التامات التی لا یجاوزهن بر و لا فاجر، من شر ما ینزل من السماء و ما یعرج فیها و ما یلج فی الأرض و ما یخرج منها، و من شر کل ذی شر، و من شر العامه و الخاصه، ان ربی سمیع الدعاء.
أعوذ بالله من شر کل عین ناظره و من شر کل ذی اذن سامعه، و من شر کل ذی ألسن ناطقه، و من شر أید باطشه، و من شر ارجل ماشیه، و من شر ما اخفیت فی نفسی و اعلنت باللیل و النهار.
اللهم من أرادنی من خلیقتک بغیاً او عطباً او عیباً (او مکروهاً)(1666) او سوء او مسائه، من انسی او جنی، صغیراً او کبیراً، فأسألک ان تحرج صدره، و ان تفحم لسانه، و ان تقصر یده، و ان تدفع فی صدره، و ان تکف بیمینه، و ان تجعل کیده فی نحره و ان تندر بصره، و ان تقمع رأسه و ان تمیته بغیظه، و ان تجعل له شغلاً فی نفسه، و ان تکفینیه بحولک و قوتک، انک أنت الله العزیز الحکیم.
اللهم انی أعوذ بک من صاحب سوء فی المغیب و المحضر، قلبه یرانی و عیناه تبصرانی و اذناه تسمعانی، ان رآی حسنه اخفاها و ان رآی فاحشه ابداها.
اللهم انی أعوذ بک من طمع یرد الی طبع، و أعوذ بک من هوی یردینی و غنی یطغینی و فقر ینسینی، و من خطیئه لا توبه لها و من منظر سوء فی أهل أو مال.

اینم ببین:  دعای تجربه شده رهایی از گرفتاری و دفع بلا های زندگی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *