آخرین خبرها

دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب

دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب

امروز و در این مطلب از دعا شفا، مرجع رهگشا های اسلامی قصد داریم به شما عزیزان و خوبان دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب را شرح دهیم. در واقع این دعا سبب می شود در طول زندگی خود از بلا ها، شر و همین طور شیطان رجیم در امان باشید.

206207360276208 دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب
دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب

دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب,دعاي دفع شر شيطان,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر از همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعای پیامبر (ص) برای رهایی از خطرات جنگ مجرب

به روایت کتاب الدعاء (و الذکر).
اللهم انی أعوذ بنور قدسک و عظمه طهارتک و برکه جلالک، من کل آفه و عاهه و من طوارق اللیل و النهار الا طارقاً یطرق بخیر. اللهم أنت غیاثی فبک استغیث، و أنت ملاذی فبک الوذ، و أنت معاذی فبک أعوذ. یا من ذلت له رقاب الجبابره و خضعت له مقالید الفراعنه، أعوذ بک من خزیک و من کشف سترک و من نسیان ذکرک و الانصراف عن شکرک.
انا فی حرزک فی لیلی و نهاری و ظعنی و اسفاری و نومی و قراری، ذکرک شعاری و ثناوک دثاری، لا اله الا أنت، تعظیماً لوجهک و تکریماً لسبحات نورک، (و)(165) اجرنی من خزیک و من کشف سترک و سوء عقابک، و اضرب علی سرادقات حفظک، و أدخلنی فی حفظ عنایتک، و عدنی بخیر منک، یا أرحم الراحمین.

اینم ببین:  دعای مجرب برای گشایش امورات و رفع سختی های زندگی روزمره

 

این دعا را از جزء 5 کتاب عبدالله بن حماد انصاری نقل می کنم. او به نقل ابن سنان از حضرت امام صادق (علیه السلام) می آورد که:
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در روز جنگ خندق چنین خواندند:
الحمد لله وحده لا شریک له، الحمد لله الذی أدعوه فیجیبنی و ان کنت بطیئاً حین یدعونی، و الحمد لله الذی أسأله فیعطینی و انه کنت بخیلاً حین یستقرضنی، و الحمد لله الذی استعفیه فیعاضینی و ان کنت متعرضاً للذی نهانی عنه، و الحمد لله الذی أخلو به کلما شئت فی سری، و اضع عنده ما شئت من امری، من غیر شفیع فیقضی لی ربی حاجتی.
و الحمد لله الذی و کلنی الیه الناس فاکرمنی و لم یکلنی الیهم فیهینونی، و کفانی ربی برفق، و لطف بی ربی لما جفونی، فلک الحمد، رضیت بلطفک ربی لطیفاً، و رضیت بکنفک ربی خلفاً.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *