آخرین خبرها

دعای حضرت فاطمه زهرا (س) برای رواشدن حاجات فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعای حضرت فاطمه زهرا (س) برای رواشدن حاجات فوری پرداخته ایم. برای حاجت روایی و طلب حاجت و رسیدن به خواسته ها دعای مجرب و قوی عنوان شده را از حضرت فاطمه زهرا (س) بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

40E9E24F-C8E6-4E10-883E-8357666324B8-300x169 دعای حضرت فاطمه زهرا (س) برای رواشدن حاجات فوری   

دعای‌حضرت‌فاطمه زهرا (س) برای رواشدن حاجات فوری,دعایی از حضرت فاطمه زهرا (س) برای حاجت،بهترین دعای حاجت گرفتن,بهترین دعای حاجت گرفتن,دعای تضمینی جهت حاجت,دعای حضرت زهرا مخصوص حاجت,دعای حاجت قوی,دعای قوی حاجت گرفتن,دعای حاجت حضرت فاطمه,دعای از حضرت فاطمه (س) مخصوص طلب حاجت

دعای حضرت فاطمه زهرا (س) برای رواشدن حاجات فوری 

من ذلک دعاء آخر عن مولاتنا فاطمه الزهراء (صلوات الله علیها): اللهم قنعنی بما رزقتنی، و استرنی و عافنی ابدا ما ابقیتنی، و اغفر لی و ارحمنی اذا توفیتنی. اللهم لا تعینی فی طلب ما لم تقدره لی، و ما قدرته علی فاجعله میسرا سهلا. اللهم کاف عن والدی و کل من له نعمه علی خیر مکافاه. اللهم فرغنی لما خلقتنی له، و لا تشغلنی بما تکفلت لی به، و لا تعذبنی و انا استغفرک، و لا تحرمنی و انا اسالک. اللهم ذلل نفسی فی نفسی، و عظم شانک فی نفسی، و الهمنی طاعتک، و العمل بما یرضیک و التجنب مما یسخطک، یا ارحم الراحمین.

خداوندا! مرا بدانچه داده ای قانع گردان، و عیوبم را بپوشان، و مرا سلامت دار، و مرا بیامرز، و مشمول رحمتت قرار ده. خداوندا! مرا بر آنچه برایم مقدر ساخته ای به زحمت میفکن، و آنچه برایم مقدر نموده ای را سهل و آسان گردان. پروردگارا! پدر و مادر و هر که بر من حقی دارد را به بهترین وجه پاداش ده. خداوندا! مرا تنها در آن هدفی که خلق کرده ای مشغول نما، و در آنچه خود متکفل آن شده ای مشغول نساز. بار الها! نفسم را ذلیل، و پایداری را در نفسم افزون گردان، و طاعتت و عمل به آنچه مرود رضایت توست، و دوری از آنچه مورد غضب تو میباشد، را به من الهام کن، ای بهترین رحم کنندگان.

اینم ببین:  دعای سریع الاثر در طلب سخت ترین خواسته های زندگی و مهمات پرخیر

برگرفته از کتاب ترجمه مستند فاطمه زهرا (س) نوشته آقای عزیز الله عطاردی قوچانی

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *