آخرین خبرها

دعایی سریع الاجابه جهت حاجت و کارگشایی و وسعت روزی مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی سریع الاجابه جهت حاجت و کارگشایی و وسعت روزی مجرب پرداخته ایم. برای برآورده شدن حاجت و رسیدن به خواسته ها و رفع غم و غصه و افزایش رزق و روزی دعا و ذکرهای سریع الاجابه عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

8BE83EBC-E189-428E-86F3-EDCB03DC29FA-300x169 دعایی سریع الاجابه جهت حاجت و کارگشایی و وسعت روزی مجرب

دعایی سریع الاجابه جهت حاجت و کارگشایی و وسعت روزی مجرب,ذکر و دعاهای سریع الاجابه برای حاجت و گشایش کارهای بسته و رزق و روزی و دفع غم,دعای برآورده شدن حاجت قوی,دعای تضمینی گشایش کار,بهترین دعای برای رفع غم و غصه

دعایی سریع الاجابه جهت حاجت و کارگشایی و وسعت روزی مجرب

دعایی که پیش از هر دعا خوانده می شود

سیدبن طاوس(ره)در کتاب فلاح السایل روایت نموده که امام صادق (ع)فرمودند: کسی که دوست دارد دعایش برنگردد این دعا را قبل از هر دعایی که می کند بخواند:

((مآشآءَ اللهُ تَوَجُهاً اِلَی الله مآشآءَ اللهُ تَعَبُّداًلله مآشآءَ اللهُ تَلَطُّفَاً لله مآشآءَاللهُ تَذ َلُّلا ً لله مآشآءَ اللهُ اسْتِنْصارَاً بِاللهِ مآشآءَاللهُ اِستِکانَه ً لله مآشآءَاللهُ تَضَرُّعَاً اِلَی اللهِ مآشآءَاللهُ اِستِغاثَه ً بِاللهِ مآشآءَاللهُ اِستِعانَه ً بِالله مآشآءَاللهُ لا حَولَ ولا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ العلیِّ العَظیم))

۲: آیه جهت این که اگر می خواهید خواسته تان رد نشود .

چون کسی به کسی حاجتی داشته باشد و خواهد که حاجتش روا شود این آیه را بر دست راست خود سه مرتبه بخواند و دست بهم آورد . چون پیش آن شخص رود و در برابر او دست خود را باز کند مقصودش حاصل گردد .

وَیْلٌ لِّکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ ﴿۷﴾ یَسْمَعُ آیَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَیْهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکْبِرًا کَأَن لَّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ ﴿۸﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آیَاتِنَا شَیْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِینٌ

۳: تعقیباتی با عظمت که حاجات بسیاری را برآورد

اینم ببین:  طلسم افسون وابستگی شدید,طلسم وابستگی شدید معشوق

از حضرت صادق (ع) روایت شده است که فرموده هنگامی که خدای متعال به این آیات امر فرمود که به زمین فرود آیند ، آیاتی که به عرش خدا متعلق بودند عرض کردند بار الها تا کی مارا به سوی گنهکاران اهل خدا می فرستی ؟حق تعالی فرمود: فرود آیید ،به عزتم سوگند که شما را کسی از آل محمد وشیعیانشان تلاوت نکنند مگر اینکه همین با چشمان غیبم هر روز ۷۰بار به آنان نظر کنم وبا هر نظر ۷۰حاجت آنان را روا نمایم واو را با آنچه که از او گناه سرزده قبول کنم .

و آیات این است :

۱- سوره مبارکه حمد

۲- آیه الکرسی

۳- آیه ملک ( سوره آل عمران آیه ۲۶)

۴: جهت رؤیت عجایب در خواب :

اگر کسی بخواهد در خواب عجایبی از عالم آفرینش ببیند ویا حاجتی دارد که می خواهد در خواب به او نشان بدهند ،هنگامی که می خواهد به بستر رود ابتدا سوره زلزال را ۷مرتبه خوانده وسپس این دعا را بخواند ( یا مَلئکَهُ رَبِّی بِحَقِّ هَذِهِ السُّورَهِ وَ مَن اَنْزَلَهَا وَمَن نُزِلَتْ عَلَیْهِ وَبِحَقِّ اَسْمَاءِ الله عَلَیْکُم وَ ایَاتَهَ التَّامَّهِ کُلَّها اِلاّ ما اَخْبَرْ تُمُونِی فِی لَیْلَتِی هَذِه) مطلب خود را در نظر آورد ویا به زبان جاری کند وبگوید که انشاءالله آن را در خواب خواهد دید ( این عمل را باید شب دوشنبه ویا پنجشنبه وبا طهارت انجام دهد.)

 ۵: جهت گشادگی کارهای بسته :

هر کس آیه ( وَ اذَا سَاَ لَکَ عِبادی عَنِی فَانِی قَرِیبُ اُجِیبُ دَعْوَه الدَاعِ اذا دَعَانِ فَلْیَسْتَجِیبُو الِی وَلْیُؤمِنواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ ) را بسیار بخواند کارهای بسته او گشاده گردد.

اینم ببین:  دعای قرآنی سریع التاثیر و تضمینی درمان امراض و بیماریها

۶: یا صاحب الزمان

به همین سادگی. هر جا، هر وقت کم آوردین اینو بگین. معجزه میکنه

 ۷: از برای فتوحات:

هرروزبعد از نماز صبح قبل از تکلم هفتصد و هشتاد و شش مرتبه بسم الله الرحمن الرحیم گفته و بعد ازآن یکصد و هفتاد و هفت مرتبه بر محمد و آل محمد ص صلوات بفرستد انواع فتوحات او حاصل شود . و اگر از برای مطلب مخصوصی بخواند نیز بزودی به آن مطلب برسد و این ختم بغایت مفید و سریع الا ثر است .

 ۸:برای حاجت:

مرحوم مجلسی و بعضی دیگر از علما گفته اند: به تجربه رسیده است روز جمعه قبل از اذان صبح غسل کندو بعد از نافله و نماز صبح تسبیحات حضرت زهرا(س) را بگوید آنگاه بلافاصله ۱۰۰ بار بگوید: الحمد لله رب العالمینَ علی کلِّ حال سپس ۱۰۰بار صلوات بفرستد والبته این کار را در مکان خلوت انجام دهدو با کسی سخن نگوید البته هر حاجت مهمی داشته باشد برآورده خواهد شد

۹: برای رزق و حاجات

سوره القارعه ۱۸۰ مرتبه خوانده شود.والعادیات ۱۱۰ مرتبه خوانده شود.التکاثر ۲۲۵ مرتبه خوانده شود/۱۰۰۰ مرتبه صلوات در فضایی آکنده از بوی خوش (عود)ذکر یا علی ۱۱۰ مرتبه و ۱۰۰ مرتبه یا علی ادرکنی بعد از هر نماز کمک های غیبی می رسد.

۸۸ مرتبه بعد از هر نماز الحلیم گفته شود از شدت عصبانیت کاسته شود.

۴۱ مرتبه الم نشرح برای رزق مفید است.

۱۰: به جهت خلاصی از غمها :

گویند گمان می رود که اسم اعظم خداوند در این آیه باشد سلامُ قولاَ مِن رَبِّ رحیم که خواندن آن در شب به جهت خلاصی از غمها و موفق شدن در حاجات و مطالب نافع است .

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای رسیدن به حاجات عاقبت بخیری و کسب موفقیت

منبع : گوهر شب چراغ

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *