آخرین خبرها

دعای امام سجاد برای گشایش کار و رفع غم و اندوه

در این بخش از سایت دعا شفا دعای امام سجاد برای گشایش کار و رفع غم و اندوه را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و تضمینی و مجرب برای گشایش کارهای بسته و گره گشایی از مشکلات و از بین رفتن غم و اندوه می باشد . دعای زیر از امام سجاد (ع) برای گشایش کارهای بسته و رفع غم و غصه و اندوه توصیه شده است .

-امام-سجاد-برای-گشایش-کار-و-رفع-غم-و-اندوه دعای امام سجاد برای گشایش کار و رفع غم و اندوه

دعای امام سجاد برای گشایش کار و رفع غم و اندوه,دعای تضمینی گشایش کار,دعای قوی و فوری گشایش کار,دعای سریع الاجابه گشایش کار,دعای رفع غم و اندوه مجرب و تضمینی,بهترین دعای گشایش کار,دعای قطعی برای کارگشایی

امام سجاد(ع) در دعای ۵۴ صحیفة سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید:

«یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَةِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی.

آن گاه آیةالکرسی (آیة ۲۵۵ سورة بقره) و سورة فلق و ناس و توحید را بخوانید و بگویید:

«ای خدای من، مانند کسی که نیازمندیش به نهایت رسیده و فریادرسی نمی یابد و نیرویش سست شده و نیرودهنده ای نمی شناسد و گناهانش بسیار است و آمرزنده ای سراغ ندارد… جان مرا آن دم بازستان که در ایمان استوار باشم و رشتة نیاز مرا از این جهان بگسل و میل و رغبت و نیاز مرا به آنچه در نزد توست قرار ده… خدایا میل و نیاز مرا در درخواست از خودت آن گونه قرار ده که آنچه دوستانت از تو می خواهند من نیز از تو بخواهم و از آنچه می ترسند بترسم…».

**************************************

اینم ببین:  دعای دفع خطر و نجات از زلزله سریع التاثیر

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *