آخرین خبرها

دستور و طلسم قوی برای توسعه روزی و کسب ثروت زیاد

امروز قصد داریم به شما عزیزان دستور و طلسم قوی برای توسعه روزی و کسب ثروت زیاد را بیاموزیم. در واقع اگر می خواهید به ثروت و روزی زیادی برسید. مشکلات و گره های زندگی تان را حل کنید. این دعا می تواند نتیجه ای قوی و حتمی داشته باشد و شرایط شما را بهبود ببخشد.

,طلسم رزق و روزی قوی,طلسم رزق و روزی سوزاندنی,طلسم رزق و روزی زیاد,طلسم رزق و روزی زرقاط ابلیس,طلسم رزق و روزی برای مغازه,طلسم رزق و روزي,طلسم بستن رزق و روزی,طلسم رزق,طلسم رزق روزی,طلسم رزق روزی قوی,طلسم رزق قوي,طلسم برای رزق و روزی مغازه,طلسم افزایش رزق و روزی مغازه,قویترین طلسم رزق و روزی,قویترین طلسم رزق و روزی صبی,قویترین طلسم رزق و روزی ,طلسم قوی رزق و روزی مغازه,قویترین طلسم رزق و روزی فوری

-های-مجرب-و-طلسم-های-ثروت دستور و طلسم قوی برای توسعه روزی و کسب ثروت زیاد

دستور و طلسم قوی برای توسعه روزی و کسب ثروت زیاد,طلسم رزق روزی زیاد,طلسم رزق روزی خانه,طلسم رزق وروزی قوی,طلسم افزایش رزق روزی,طلسم رزق و روزی فراوان,طلسم برای رزق و روزی زیاد,طلسم برای رزق و روزی فراوان,طلسم رزق و روزی فراوان صوتی,ثروت طلسم رزق و روزی فراوان,طلسم برای زیاد شدن رزق و روزی,طلسم للرزق قوي جدا,طلسم قوي للرزق

در هر پنجشنبه ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی.

اینم ببین:  ختم به نیت کسب ثروت و موفقیت های بزرگ مالی

روایت ازحضرت صادق علیه السلام منقول است که هر که در دو ماه پیاپی هر روز چهارصد مرتبه این دعا بخواند خدا علم بسیار یا مال بسیار او را کرامت فرماید.

و همینطور دستورات و دعا هایی دیگر:

روایت شده است هر کس در وقت صبح قبل از تکلم سه بار بخشی از آیه ۱۴۴ سوره مائده را بخواند روزی او از جایی برسد که گمان نداشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَيْنا ماءِدَةً مِنَ السَّماءِ تكُونُ لَنا عيدًا لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آيَةً مِنْكَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَيْرُ الرّازِقينَ.

دستور برای توسعه روزی مجرب

سه صلوات و بعد بسم الله، این آیه رو اِنّهُ لَذُو حَظِّ عَظِیمٍ ۱۲ بار خوانده و در آخر سه بار صلوات میفرستید

برای گشایش بخت و اقبال و دفع نحوست دستور زیر هم خوبه!

بمدت ۱۴ روز باید انجامش بدید
بعد نماز صبح یا فتّاح یا کاشف ۱۱۰ بار
بعد هر نماز آیت الکرسی و سوره قدر یکبار
هر روز صبح صلوات ۱۱۰ بار
قبل خواب استغفر الله ربی و اتوب الیه ۱۱۰ بار
در طول روز وقت کردید یا کاشف یا ودود رو ذکر میگید

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *