آخرین خبرها

طلسم و دعا به جهت فراخ روزی و کسب رزق و پول

در صورتی که می خواهید به ثروت و روزی عظیمی برسید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این پست از سایت دعا شفا، مرجع راهگشا ها و گره گشا های اسلامی طلسم و دعا به جهت فراخ روزی و کسب رزق و پول را بخوانید که نتیجه ای جز خیر برای شما نخواهد داشت. ان شاء الله که با خواندن این دعا عاقبت بخیر می شوید.

,دعای پول و ثروت,دعای افزایش پول و ثروت,دعای برای پول و ثروت,دعا واسه پول دار شدن,دعای برکت پول و مال,دعا برای برکت پول و مال,دعای جذب پول و ثروت,دعای وصول پول,دعا برای وصول پول,دعای بیقراری برای وصول پول,دعای واریز پول,دعا برای واریز پول,دعای پول درآوردن,دعا واسه پولدار شدن,دعا برای پول از غیب,دعا برای پولدارشدن

دعا-برای-ثروتمند-شدن-در-روز طلسم و دعا به جهت فراخ روزی و کسب رزق و پول

طلسم و دعا به جهت فراخ روزی و کسب رزق و پول,دعا برای پول گرفتن از شوهر,دعا برای پول گرفتن از معشوق,دعا برای پول گرفتن,دعا برای پول گرفتن از دوست,دعا برای پول گرفتن از پدر,دعا برای پول گرفتن از دوست پسر,دعا برای پول گرفتن از شخصی,دعای رزق و پولدار شدن,دعا واسه پول,دعای رزق و پول دار شدن

اگر کسی را معاش زندگی کم بود و خواست در زندگی خود رونق ایجاد کند و صاحب ثروت و روزی فراوان گردد ، به خواندن دعای زیر بعد از نماز صبح به تعداد هفت بار مداومت نماید ، تا خداوند از در غیب به او عطا نماید .

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم انت الله انت الرحمن انت الرحيم الملك القدوس السلام المؤمن المهيمن العزيز
الجبار المتكبر الأول والأخر الظاهر والباطن الحميدالمجيد المبدىء المعيد الودود الشهيد
القديم العلى العظيم العليم الصادق الرؤوف الرحيم الشكور الغفور العزيز الحكيم ذو القوة
المتين الرقيب الحفيظ ذو الجلال والاكرام العظيم العليم الغنى الولى الفتاح المرتاح القابض
الباسط العدل الوفى الولى الحق المبين الخلاق الرزاق الوهاب التواب الرب الوكيل اللطيف
الخبير السميع البصير الديان المتعالى القريب المجيب الباعث الوارث الواسع الباقىالحى

اینم ببین:  دعا و دستور گشایش کار و رفع مشکلات مالی و بدهی

طلسم به جهت روزی و رزق

عزیزان و همراهان گرامی و همیشگی سایت دعا شفا.

اگر اول ماه (قمری) روز دوشنبه بود، از روز اول تا چهاردهم، سوره واقعه خوانده شود، و مقدار خواندن هر روز به تعداد شماره روزهاست، به این شکل که در روز اول ـ مثلا ـ یک مرتبه، و در روز چهاردهم چهارده مرتبه خوانده می‌شود.

بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،اين دعا نيز خوانده شود:

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

و در هر پنجشنبه‌ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود: «یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی».

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *