آخرین خبرها

دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت

دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت

امروز قصد داریم به شما عزیزان دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت را شرح دهیم که باعث می شود از خطرات، بلا ها، مشکلات، گرفتاری ها و سختی های زندگی روزمره در امان بمانید. متن کامل دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت را حالا از دعا شفا بخوانید.

20363780267320683 دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت
دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت

دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت,دعا جهت درمان زگیل,دعای درمان درد,دعای درمان درد دندان,دعای درمان درد دست,دعای درمان درد پا,دعای درمان درد کمر,دعای درمان درد گوش,دعای درمان درد کلیه,دعای درمان درد معده,دعای درمان درد سیاتیک,دعای درمان درد شکم

دستور تعویذ مجرب برای درمان بیماری های سخت

سعد بن محمد بن الفراء – حسین بن محمد بن الجواد (در زیارت گاه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، روز جمعه 22 ج 2، در جامعین)(173) – سعید بن ابی الفتح بن الحسن قمی (مقیم شهر واسط):
بیماری سختی دچار شدم که پزشکان را درمانده ساخت. پدرم مرا به بیمارستان برد. پزشکان و سرپرست ایشان گرد آمدند و در اندیشه شدند.
همگی گفتند: این بیماری را جز خدا بهبود نمی بخشد. با دل شکسته و سینه ی به تنگ آمده بازگشتم. یکی از نوشته های پدرم رحمه الله را برداشتم؛ دیدم پشت آن نوشته بود:
امام صادق علیه السلام از طریق پدران خویش از رسول گرامی صلی الله علیه و آله و سلم نقل می کند که: هر که دچار بیماری شد و در پی نماز صبح چهل بار این دعا را خواند:
بسم الله الرحمان الرحیم، الحمد لله رب العالمین، حسبنا الله و نعم الوکیل، تبارک الله احسن الخالقین، و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.
و بر محل درد دست کشید، خداوند متعال او را بهبود خواهد داد.
تا هنگام صبح صبر کردم با طلوع سپیده نماز گزاردم و همان جا نشستم.
چهل مرتبه دعا را خواندم و بر محل درد دست کشیدم. خداوند آن درد را از من زدود. از بیم بازگشت درد، در جای خود نشستم.
سه روز گذشت. پس از آن، به پدرم خبر دادم. خدای را سپاس گفت و موضوع را با یکی از پزشکان – که مسلمان نبود – مطرح ساخت. طبیب به عیادت من آمد و خود بهبود را دید. داستان را بدو گفتم. شهادتین بر زبان آورد و مسلمانی شایسته شد.

اینم ببین:  دعای قوی به جهت شفا و تسکین و درمان هر دردی و بیماری تضمینی

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *