آخرین خبرها

چه دعایی بخوانیم تا خواب بد نبینیم,دعایی مجرب برای خواب بد ندیدن

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com چه دعایی بخوانیم تا خواب بد نبینیم,دعایی مجرب برای خواب بد ندیدن را قرار دادیم . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خواب و کابوس های بد می بینید ما به شما جهت جلوگیری از دیدن خواب های بد و خلاص شدن و نجات و دفع خواب های بد دعای آیت الله بهجت را پیشنهاد می کنیم .

چه-دعایی-بخوانیم-تا-خواب-بد-نبینیمدعایی-مجرب-برای-خواب-بد-ندیدن چه دعایی بخوانیم تا خواب بد نبینیم,دعایی مجرب برای خواب بد ندیدن

دعایی برای ندیدن خواب بد,دعایی قوی و مجرب برای رفع خواب بد,.دعایی سریع الاجابه برای خواب بد,دعایی جهت جلوگیری از خواب بد,دعایی برای پیشگیری از خواب بد,دعایی برای خلاص شدن و نجات از خواب بد

چه دعایی بخوانیم تا خواب بد نبینیم,دعایی مجرب برای خواب بد ندیدن

برای خواب‌های بد و کابوس چه مرقوم می‌فرمایید؟

بسمه‌تعالی، سوره‌های که با «قل» شروع می‌شود در وقت خواب بخواند و علاوه بر آن دعایی که در جنات‌الخلود نقل کرده‌اند، که اولش این است: «سبحان الله ذی الشأن دائم السلطان…» را بخواند.

به‌سوی محبوب، ص ۸۷

سُبْحانَ الله‌ِ ذِی الشأنِ، دائِمِ السلْطانِ، عَظیمِ الْبُرهانِ، کل یوْمٍ هُوَ فی شَأْنٍ، یا مُشْبِعَ البُطُونِ الْجائِعَةِ، وَ یا کاسِی الْجُنُوبِ الْعارِیةِ، یا مُسَکنَ الْعُرُوقِ الضارِبَةِ، وَ یا مُنَومَ الْعُیونِ الساهِرَةِ، سَکنْ عُرُوقِی الضارِبَةِ وَ أَذنْ [ائْذَنْ] لِعَینی نَوْما عاجِلاً.

پاک و منزه است خداوند صاحب شأن و عظمت که سلطنتش دائمی، و دارای دلیل روشن و بزرگ است، هم او که هر لحظه در کاری است. ای سیرکننده‌ی شکم‌های گرسنه، و ای پوشاننده‌ی بدن‌های عریان، ای آرام‌کننده‌ی رگ‌های تپنده، و ای به خواب برنده‌ی چشم‌های بیدار، رگ‌های تپنده مرا آرام کن، و سریعاً خواب را همدم چشمم نما.

اینم ببین:  دعای عظیم هنگام نوشیدن و خوردن آب و غذا در روز عاشورا

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *