آخرین خبرها

چله مجرب برای حاجت روایی و رفع مشکلات زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به چله مجرب برای حاجت روایی و رفع مشکلات زندگی پرداخته ایم. برای برآورده شدن حاجات مهم و بزرگ و رفع مشکلات و حوادث تلخ و ناخوشایند چله و ختم مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

3BFDD4DC-E307-4584-9431-F269CF378D1F-300x188 چله مجرب برای حاجت روایی و رفع مشکلات زندگی

چله مجرب برای حاجت روایی و رفع مشکلات زندگی,ختم مجرب آیه قرآنی برای برآورده شدن حاجت و رفع مشکلات,ختم آیه قرآنی برای حاجت گرفتن,ختم تضمینی و قوی آیه قرآنی برای حاجت,ختم آیه های قرآنی برای رفع مشکلات,ختم براورده شدن حاجت,ختم سریع الاجابه برای رسیدن به خواسته ها,ختم مجرب برای باز شدن گره از کارها

چله مجرب برای حاجت روایی و رفع مشکلات زندگی

سلام اگه حاجت بزرگی داری حتما از چله زیر استفاده کن.گاهی هر چه راز و نیاز نزد خدا میکنیم انگار بیفایده است. مثل همین حرفهایی که از دهن اطرافیان میشنویم (انگار خدا صدای ما رو نمیشنوه) در صورتی که اینطور نیست.مطمئن باشیم که یه گیری در کارمون هست. و این گیره نمیزاره مشکلمون حل شه ,کاش چشم بصیرت داشتیم و میدیدیم که تمام مشکلاتی که در زندگیمون قرار داره,خودمون مسببش بودیم.امادر نهایت تمام مقصر رو خدا میدونیم.

این سوال خیلی از شماهاست که ما دقیقا نمیدونیم کجای کار رو اشتباه کردیم یا نمیدونیم دین چه کسی به گردنمونه .برای همین منظور بهترین کار اینه که ابتدا چله بگیرید و عارفان و معصومین ما هم روش های چله گرفتن حاجات را بیان کردنددر این پست هم اگر فکر میکنید کارتون گره خورده و به هر دری میزنید مشکلتون حل نمیشه از همین ختم زیر که چهل روزه هست استفاده کنید تا ان شا الله حاجت روا شوید.شما برای حصول مطلبتون تا چهل روز و روزی ۱۰۰۱ بار ایه ۱۹ سوره شوری را بخوانید

اینم ببین:  خواص ذکر یا لطیف برای شفای بیماری و مریضی صعب العلاج

اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَنْ یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ الْعَزِیزُ

سعی کنید تا جایی که میتوانید یکسره بخوانید و در بین خواندن حرفی نزنید.

اگر هم نمیتوانید و وقت ندارید شب این کار را بکنید و در نهایت اگر شب هم خسته هستید از صبح تا غروب هنگام اذان مغرب هر وقت فرصت پیدا کردید ذکر را ادامه دهید.حتما حتما در این چهل روز که دارید چله میگیرید نه دروغ بگویید و نه غیبت کسی رو بکنیدو اگر برای شما مقدوره روزی به اندازه مبلغ یک قرص نان ذکات بیرون دهید اگر نه که روزانه ۱۴ صلوات بفرستید.

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *