آخرین خبرها

دعایی از حضرت فاطمه زهرا (س) براى حل مشکلات و رفع گرفتاری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی از حضرت فاطمه زهرا (س) براى حل مشکلات و رفع گرفتاری پرداخته ایم. برای حل مشکلات و کارگشایی و بازشدن گره از مشکلات و رفع گرفتاری ها دعای مجرب و قوی عنوان شده از حضرت فاطمه زهرا (س) را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

56B4D8CB-C824-4CC9-93F6-C45F85243C04-300x225 دعایی از حضرت فاطمه زهرا (س) براى حل مشکلات و رفع گرفتاری

دعایی از حضرت فاطمه زهرا (س) براى حل مشکلات و رفع گرفتاری,دعاى حضرت فاطمه (س) براى رفع گرفتارى های بزرگ و مشکلات,دعای مجرب برای رفع گرفتاری ها,دعای تضمینی مخصوص از بین رفتن گرفتاری,دعای سریع الاجابه برای رفع فوری مشکلات,قوی ترین ذکر و دعای برطرف شدن مشکلات

دعایی از حضرت فاطمه زهرا (س) براى حل مشکلات و رفع گرفتاری

حضرت زین العابدین علیه السّلام مى ‌فرماید: در روز عاشورا، پدرم مرا در حالى که خون از بدنش مى ‌جوشید به سینه‌ اش چسبانید و فرمود: پسرم، دعایى است براى رفع گرفتارى و نیاز شدید و مشکلى که پیش مى ‌آید. این دعا را مادرم فاطمه زهرا به من آموخته است و او خود از رسول خدا فرا گرفته بود و پیامبر را جبرائیل آموزش داده بود. از من فراگیر! آنگاه فرمود:

بحَقِّ یس وَ الْقُرْآنِ الْحَکِیمِ‏ وَ بِحَقِّ طه وَ الْقُرْآنِ الْعَظِیمِ یَا مَنْ یَقْدِرُ عَلَى حَوَائِجِ السَّائِلِینَ یَا مَنْ یَعْلَمُ مَا فِی الضَّمِیرِ یَا مُنَفِّسَ عَنِ الْمَکْرُوبِینَ یَا مُفَرِّجَ عَنِ الْمَغْمُومِینَ یَا رَاحِمَ الشَّیْخِ الْکَبِیرِ یَا رَازِقَ الطِّفْلِ الصَّغِیرِ یَا مَنْ لَا یَحْتَاجُ إِلَى التَّفْسِیرِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِی [ذکر حاجت].

خداوندا! به حقّ «یاسین» و قرآن حکیم، و به حقّ «طه» و قرآن عظیم، اى کسى که تواناى برآوردن نیازهاى درخواست کنندگان و محتاجانى، اى کسى که به آنچه در ضمیر و باطن است، آگاهى دارى! اى زداینده ی اندوه و دل شکسته‌گان، اى گشاینده ی غم افسردگان! اى مهربان نسبت به پیرمرد کهنسال، و اى روزى دهنده ی کودک خردسال! اى کسى که نیازمند به تفسیر و بیان نیست، بر محمّد و خاندان محمّد درود بفرست و براى من انجام ده [ذکر حاجت]!

اینم ببین:  دعا به جهت ازدواج - دعای گشایش بخت مجرب

فاطمه الزهراء سلام الله علیها بهجه قلب المصطفی صلی الله علیه و آله، ص۷۶۳

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *