آخرین خبرها

صلوات برای حاجت فوری,نذر 14000 صلوات برای حاجت روایی

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com صلوات برای حاجت فوری,نذر 14000 صلوات برای حاجت روایی را قرار دادیم . یکی از بهترین روشهای حاجت روایی فوری ختم صلوات می باشد . چگونه صلوات ختم کنیم تا حاجت بگیریم ؟ یکی از موثرترین روشهای ختم صلوات ختم 14000 صلوات برای حاجت گرفتن فوری می باشد . سایت دعاشفا …

صلوات-برای-حاجت-فورینذر-14000-صلوات-برای-حاجت-روایی صلوات برای حاجت فوری,نذر 14000 صلوات برای حاجت روایی

ختم صلوات برای حاجت گرفتن,روش و نحوه ختم صلوات برای حاجت,صلوات مجرب و سریع الاجابه برای صلوات,بهترین نذر صلوات برای حاجت,ختم و نذر صلوات برای گرفتن حاجت

صلوات برای حاجت فوری,نذر 14000 صلوات برای حاجت روایی

ما ختم صلوات (نذر چهارده هزار صلوات هدیه به ارواح طیبه ائمه (ع) را توصیه می نماییم.

البته زمان‌ها و مکان‌ها نیز در این قضیه مؤثرند مثلاً حرم معصومین علیهم السلام و امامزادگان و نیز شب‌های قدر و جمعه وروز عرفه از مکان‌ها و زمان‌هایی هستند که در استجابت دعا تأثیر فراوانی دارند.

بر اساس روایتی که در کافی نقل شده است امام صادق علیه السلام میفرماید :

کسی که نیکو وضو بگیرد و دو رکعت نماز بخواند و رکوع و سجودش را به تمام و کمال انجام دهد آنگاه بنشیند و درود بفرستد بر محمد و آل محمد علیهم السلام و آنگاه حاجت خود را حاجت خود را از مظان استجابت در خواست نموده و کسی که خیری را از مظانش بخواهد نا امید نمیشود .

و در روایت دیگری از امام باقر علیه السلام همین مضمون امده و بعد از سلام نماز این دعا وارد شده :

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِأَنَّکَ مَلِکٌ وَ أَنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیْ‌ءٍ قَدِیرٌ مُقْتَدِرٌ وَ بِأَنَّکَ مَا تَشَاءُ مِنْ أَمْرٍ یَکُونُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَتَوَجَّهُ إِلَیْکَ بِنَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ نَبِیِّ الرَّحْمَةِ یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اللَّهِ إِنِّی أَتَوَجَّهُ بِکَ إِلَی اللَّهِ رَبِّکَ وَ رَبِّی لِیُنْجِحَ لِی طَلِبَتِی اللَّهُمَّ بِنَبِیِّکَ أَنْجِحْ لِی طَلِبَتِی بِمُحَمَّدٍ ثُمَّ سَلْ حَاجَتَک

اینم ببین:  دعای پیدا کردن پول کسب رزق و روزی سریع التاثیر

ذکر یا باسط

امام رضا (ع) می فرماید:

هر شخص مؤمن در وقت سحر با طهارت دست به سوى آسمان بردارد و ده ‏مرتبه با نیّت خالص و توجّه به خدا و معناى آن بگوید: « یا باسِط» و به ‏روى خود بمالد، هیچوقت محتاج نگردد و از غم فقر و نیازمندى رهایى یابد و از جایى که گمان نداشته باشد نعمت به او رسد و روزى او زیاد شود.

اذکار مجرب برای طلب حاجت فوری :

ذکر یا مَلِک

امام رضا (ع) می فرماید:

هر شخص مؤمنی این اسم را نوزده مرتبه با نیّت خالص و توجّه به خدا و معناى‏ آن بخواند، از خلق بى ‏نیاز گردد و در دنیا و آخرت مرفّه‏ الحال شود.

۱. « یا رب صل على محمد و آل محمد »

آقا امام صادق علیه السلام فرمودند:

هر که صد مرتبه بگوید:

« یا رب صل على محمد و آل محمد »

خداوند صد حاجت او را برآورده مى کند ، سى حاجت در دنیا و هفتاد حاجت در آخرت.

عن أبى عبد الله علیه السلام قال:

من قال یا رب صل على محمد و آل محمد مأه مره قضیه له مأه حاجه ثلاثون فى الدنیا و سبعون للآخره

« اصول کافى ، جلد ۴/ ۲۵۰ »

« یا الله »

آقا امام صادق علیه السلام فرمودند:

هر که ده مرتبه بگوید:

یا الله یا الله

به او گفته شود لبیک چه حاجتى دارى؟

« اصول کافى ، جلد ۳۰۳/۴ »

ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه

یکی دیگر از ذکرهای بسیار مهم استغفار است که مشهورترین صیغه آن ( استغفر الله ربی و اتوب الیه) که از فواید آن بخشش گناهان، گشایش در رزق و حتّی باعث بچه دار شدن است.

اینم ببین:  دست الهی و دعای مستجاب پیامبر اکرم چنین اثری دارد

ذکر لا حول ولا قوه الا بالله

امام صادق علیه السلام فرمودند:

آن کس که هزار مرتبه بگوید « لا حول ولا قوه الا بالله» خدای تعالی زیارت کعبه را روزی اش خواهد نمود و درصورتی که مرگش نزدیک باشد، خدا آن را به تأخیرخواهد انداخت تا حج را روزی اش سازد.

ذکر تسبیحات اربعه

رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند:

پنج چیز است که چه قدر در میزان سنگین اند؛ گفتن سبحان الله و الحمد الله و لا اله الاّ الله و اللّه اکبر و فرزند شایسته ای است که از مسلمانی بمیرد و او در مرگ آن فرزند دامن صبر از دست ندهد و به حساب خداوند منظور بدارد.

ذکر یا غَفور یا وَدود

برای گشایش رزق و روزی در هر روز ۷۷ مرتبه یا غَفور یا وَدود” بگوئید.

,صلوات حاجت,صلوات حاجت کا طریقہ,صلوات حاجت نی نی سایت,صلوات حاجت حضرت فاطمه,صلاة حاجت,صلوات برای حاجت فوری,صلوات برای حاجت,آیا صلوات حاجت میده,کیاازختم صلوات حاجت گرفتن,نذر صلوات حاجت,صلاة حاجت کا طریقہ,صلوات برای حاجت نی نی سایت,ختم صلوات برای حاجت نی نی سایت,صلوات حضرت زهرا برای حاجت نی نی سایت,نذر 14000 صلوات برای حاجت نی نی سایت,حاجت روایی با صلوات نی نی سایت,ختم ۱۴ هزار صلوات برای حاجت نی نی سایت,تعداد صلوات حضرت زهرا برای حاجت نی نی سایت,حاجت روایی با صلوات حضرت زهرا نی نی سایت,۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت نی نی سایت,صلوات توسل به حضرت زهرا,صلوات توسل به حضرت زهرا صوتی,صلوات حضرت فاطمه برای حاجت گرفتن,صلاة حاجت پڑھنے کا طریقہ,صلاة حاجتي,صلوات حاجت گرفتم,صلوات حاجت حضرت زهرا,صلوات برای حاجت فوری نی نی سایت,ختم صلوات برای حاجت فوری نی نی سایت,صلوات برای حاجت روایی,صلوات برای حاجت گرفتن,ذکر صلوات برای حاجت,خواص صلوات برای حاجت,صلوات فاطمیه برای حاجت,۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت,بهترین صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای گرفتن حاجت,نذر 14000 صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای براورده شدن حاجت,نذر ۱۲۴۰۰۰ صلوات برای حاجت,نذر صلوات برای حاجت روایی,کیا از نذر صلوات حاجت گرفتن,نذر صلوات گرفتن حاجت,نذر صلوات برای حاجت نی نی سایت

اینم ببین:  ختم و دعا برای رسیدن به حاجات و مهمات

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *