آخرین خبرها

سوره + دعا و ذکر برای بچه دار شدن و صاحب اولاد شدن

در صورتی که می خواهید بدانید چرا بچه دار نمی شوید. مشکلتان در آزمایش مشخص شود. حتما در ادامه یکی دیگر از مطالب سایت دعا شفا سوره + دعا و ذکر برای بچه دار شدن و صاحب اولاد شدن را بیاموزید. ان شاء الله که نتیجه مطلوب می گیرید و مشکلتان نیز حل می شود.

,دعا واسه بچه دار شدن,دعا واسه بچه دار شدن سریع التاثیر,دعا برای بچه دار شدن دوقلو,دعا برای بچه دار شدن در ماه رمضان,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن اهل سنت,دعا برای بچه دار شدن در مفاتیح,دعا برای بچه دار شدن در مفاتیح الجنان,دعا برای بچه دار شدن زن نازا,دعا برای بچه دار شدن زود,دعای بچه سالم و صالح

دعا-برای-بچه-آوردن-سریع-الاثر سوره + دعا و ذکر برای بچه دار شدن و صاحب اولاد شدن

سوره + دعا و ذکر برای بچه دار شدن و صاحب اولاد شدن,دعای صاحب فرزند شدن,دعای صاحب فرزند پسر شدن,دعا براي صاحب فرزند شدن,دعای حامله شدن و صاحب فرزند شدن,دعا برای صاحب فرزند پسر شدن,دعا برای صاحب فرزند صالح شدن,دعا برای صاحب فرزند دختر شدن,دعا برای صاحب فرزند شدن

دعا های زیر برای باروری و بچه دار شدن سالم (باردار شدن) و فرزند صالح توسط امام صادق توصیه‌شده است:

اللهم لاتذرنی فرداوانت خیر الوارثین وحیدا وحشا فی قصرشکری عن تفکری بل هب لی عاقبه صدق ذکورا و اناثا اونس به هم من الواحدة واسکن إليهم من الوحدة واسکن إليهم من الوحدة واشکرک عند تمام النعمه یا وهاب یاعظیم یا معظم ثم اعطنی فی کل عاقبه شکراحتی تبلغنی منها رضوانک فی صدق الحدیث وادا الامانه و الوفا به عهد.

سوره و ذکر بچه دار شدن در زمان کم

بعد از نماز صبح هفتاد مرتبه این آیه شریـفه را تلاوت کنیــد

اینم ببین:  ذکر اصحاب صفه برای رفع فقر و نداری و تنگدستی از پیامبر اکرم (ص)

وَ قـُل رَبّ ِ اَنــزِلـنـی مُـنـزَلاً مُبارَکاً وَ اَنـتَ خَیـرُالـمُنـزِلـیـن سوره مبارکه المومنون

آیـه بیست و نُه

این ذکر گفتنش بیش از ۶ دقیقه نمی شه و ارزش بالایی داره چرا که بعد از مدتی که مداومت به گفتن این ذکر کنید جواب می ده و البته نباید شک کنید که ما که بیکاریم و بی پول نمی شه صاحب خونه بشیم و باید باور داشته باشید خدا این کار را بخواد انجام بده میشه و خدا قادر به انجام هر کاری هست.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *