آخرین خبرها

رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور,در کمترین زمان ممکن به آرزوهای خود برسید

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور,در کمترین زمان ممکن به آرزوهای خود برسید را قرار دادیم . یک روش و راهکار بسیار عالی و مجرب برای رسیدن به اهداف و آرزوها در کمترین زمان ممکن با سرعتی فراتر از نور . اگر می خواهید با روشی فوق العاده استثنایی و قطعی و تضمینی برای رسیدن به خواسته ها و حاجات و اهداف و آرزوها آشنا شوید توصیه می کنم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

رسیدن-به-آرزوها-با-سرعتی-فراتر-از-نوردر-کمترین-زمان-ممکن-به-آرزوهای-خود-برسید رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور,در کمترین زمان ممکن به آرزوهای خود برسید

تکنیک رسیدن به آرزوها,روش رسیدن به ارزوها,رسیدن به آرزوها,با سرعتی فراتر از نور به آرزوها برسید,رسیدن به آرزوها در کمترین زمان ممکن

رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور,در کمترین زمان ممکن به آرزوهای خود برسید

برای اینکه به اهداف و خواسته هایتان برسید باید با آن ها هم ارتعاش شوید. باید یاد بگیرید که ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات بفرستید، وقتی یاد بگیرید که چطور ارتعاش بفرستید رسیدن به آرزوهایتان دیگر برایتان سخت نیست!

حالا همه چیز به خودتان بستگی دارد که چقدر برای رسیدن به خواسته های تان تلاش می کنید!

رسیدن به آرزوها با سرعتی فراتر از نور در 3 مرحله

رسیدن به آرزوها در کوتاه ترین زمان ممکن! باید ارتعاش خواسته و اهدافی که دارید را بفرستید تا به اون آرزو و خواسته ای که دارید برسید

اگر قصد دارید در کوتاه ترین زمان ممکن به خواسته و اهدافی که دارید برسید باید این 3 مرحله را پشت سر بگذارید تا به هر خواسته و هدفی که دارید برسید. در ادامه راجب مراحل زیر به طور کامل توضیح داده ام.

اگر بخواهید با استفاده از قانون جذب به آرزو و خواسته هایتان برسید باید این 3 مرحله را انجام پشت سر بگذارید.

البته برای اینکه از قانون جذب سریع استفاده کنید باید یاد بگیرید که اصلا منظور از قانون جذب چیست؟

قانون جذب چیست و چگونه با قانون جذب به آرزوهایمان برسیم؟

قانون جذب برای رسیدن به آرزوها، قانون جذب دقیقا مانند طناب عمل میکنه! وقتی به یک موضوعی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید

قانون جذب (Law of attracting) یک قانون ثابت در جهان است که به زبان خیلی ساده می گوید:” وقتی به هر چیزی فکر میکنید دارید آن را وارد زندگی تان می کنید!”

البته برای درک کامل قانون جذب نقش احساسات بسیار مهم است!

حالا یعنی چی؟

یعنی قانون جذب میگه وقتی به یک موضوعی فکر می کنید باید اول از همه به احساسات تان توجه کنید!

وقتی به پول فکر میکنید حس و حال شما خوب است یا نه؟

اگر به پول فکر می کنید و احساس بدی دارید یعنی دارید بی پولی و چیزهای منفی را جذب می کنید! وقتی هم به پول فکر می کنید احساس خوب دارید یعنی دارید پول و ثروت جذب می کنید!

برای استفاده از قانون جذب عشق هم به همین صورت! باید احساس خوبی داشته باشید تا بتونید از این قانون بهترین نتیجه رو بگیرید!

اینم ببین:  دعای دفع بلا گشایش در کار و رفع چشم زخم و سختی ها

با درک کامل قانون جذب شما یاد خواهید گرفت که کامل به آرزو و خواسته هایی که دارید برسید. شما تا رسیدن به آرزوهایی که دارید 3 قدم فاصله دارد

پس میخوام بهتون بگم که برای براورده شدن آرزوتون باید وقتی به اون هدف و خواسته فکر می کنید باید حس و حالتون خوب باشه تا در مسیر رسیدن به اون آرزو قرار بگیرید.

حالا که فهمیدی قانون جذب دقیقا چیه بریم که میخوام شما رو با 3 مرحله اصلی رسیدن به آرزوها آشنا کنم.

3 مرحله اصلی رسیدن به آرزوها:

درخواست کنید
باور کنید
دریافت کنید

1* درخواست کردن خواسته و آرزو

درخواست کردن خواسته، در این مرحله از رسیدن به آرزوها شما به کائنات و جهان هستی درخواست میکنید

اولین و مهم ترین‌ مرحله رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور مرحله‌ی درخواست است.

در این مرحله شما باید از کائنات هدف و خواسته‌ای که دارید را درخواست کنید و بخواهید، یعنی شما باید از کائنات درخواست کنید تا کائنات و جهان هستی جواب درخواستتان را بدهند.

درخواست از کائنات کار سخت و پیچیده ای نیست شما نحوه‌ی درخواست از کائنات و جهان هستی را باید بدانید تا به آن هدف و آرزویی که دارید برسید.

مطمئن باشید اگر درست درخواستتان را به کائنات بفرسید به هر آنچه که میخواهید می‌رسید. 5 مرحله‌ی زیر را باید برای درخواست از کائنات رعایت کنید و انجام دهید تا کائنات خدا شما را به آن چیزی که میخواهید برسانند .

هدف نویسی اولین قدم برای رسیدن به آرزوها است. در این مرحله شما آرزوهای خود را کامل با جزئیات دقیق مینویسید

1_ مرحله‌ی اول نوشتن خواسته و اهدافتان میباشند. شما باید لیستی کامل و جامع در مورد خواسته ها و اهدافتان تهیه کنید.

هرچه میدانید راجب خواسته‌ی خود بنویسید، هر چه دقیق‌تر بنویسید مطمئن باشید زودتر به آن چیزی که میخواهید میرسید پس همین حالا یک دفتر یا سررسید به صورت جدا برای خواسته ها و اهدافی که دارید تهیه کنید و مشخصات خواسته هایتان را کامل بنویسید.

به عنوان مثال اگر میخواهید صاحب خانه‌ای شوید مشخصات آن خانه را به صورت واضح و دقیق بنویسید، دوست دارید خانه‌ی مورد علاقه ی شما در کدام شهر باشد، خانه‌ای که دوست دارید چند طبقه باشد، چندتا اتاق داشته باشد، حمام و دستشویی خانه ی شما چگونه باشد و… هر چیزی که دوست دارید خانه ی شما داشته باشد را واضح بنویسید .

هر چه واضح تر اهدافتان را بنویسید کائنات دقیق‌تر جوابتان را میدهند .

برای رسیدن به خواسته هایی که دارید باید اول از همه احساس خوبی داشته باشید. حس و حال خوب نشانه رسیدن به آرزوهاست

2_ مرحله ی دوم جهت رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور این است که شور و شوق خواسته‌هایتان را داشته باشید . احساستان را به خواسته‌ی خود خوب کنید.

هر چه احساستان بهتر باشد مطمئن باشید زودتر به خواسته‌ای که دارید میرسید . شما باید کنترل احساستان را در دست بگیرید و همیشه احساستان را خوب نگه دارید، وقتی احساستان را در مورد خوب کنید نتایج نزدیک شدن به خواسته‌یتان را درون زندگی میبینید .

اگر میخواهید در طول روز احساستان بهتر شود باید تمرین کنید. نحوه ی انجام درست تمارین به خودتان بستگی دارد , هرچقدر تمارین را بهتر انجام دهید زودتر نتیجه ای که میخواهید را میگیرید. باید تمرینات روزانه قانون جذب هر روز انجام بدین تا حس و حال شما کاملا خوب بشود.

اینم ببین:  دعای پر خیر فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مجرب

افکار منفی مانع رسیدن شما به خواسته و آرزوهایتان میشود برای همین شما باید افکار منفی را کنار بگزارید

3_ مرحله سوم پاکسازی افکار منفی میباشد، تمام افکار منفی که مانع رسیدن به اهداف و خواسته‌های شما میشود را به طور کامل از ذهنتان پاک کنید.

مطمئن باشید هیچ چیز مانع رسیدن به اهداف شما نمیشود، خداوند این جهان را طوری آفریده است که حق تمام انسان ها رسیدن به بهترین چیزها میباشد که این چیزها میتواند بزرگترین و کوچکترین خواسته‌های شما باشد .

شما اگر ذهنتان را از افکار منفی پاک کنید زندگی به بهترین شکل ممکن برای شما رقم میخورد. تنها چیزی که مانع رسیدن شما به خواسته و هدفتان میشود ذهنتان است، شما به صورت کامل قدرت کنترل ذهنتان را دارید.

برای اینکه بتوانید از قدرت ذهن تان استفاده کنید تا بتوانید در هر زمینه ای به موفقیت برسید باید هر روز روی ذهن تان کار کنید و تمرین کنید.

درست فکر کردن و داشتن افکار مثبت باعث میشود که شما در زندگی به موفقیت برسید. اگر در هر زمینه ای میخواهید موفق شوید باید افکار منفی جایگزین افکار مثبت کنید

4_ مرحله چهارم درست فکر کردن است، سعی کنید همیشه به جای واقع‌بین بودن خوش بین باشید، طرز فکرتان را درست کنید.

تنها راه درست کردن فکرتان تمرین و تمرین میباشد تا ذهنتان به مرور زمان درست فکر کند، با تمرین زیاد در مرحله‌ای قرار میگیرید که ذهنتان به طور خودکار درست فکر میکند.

اگر روش درست تمرین کردن را بدانید و تمارینی که برایتان قرار داده ایم را درست تمرین کنید مطمئن باشید در همان روزهای اول نتایج را میبینید منظور از نتایج اتفاقاتی است زندگیتان را متحول میکند.

به عنوان مثال ممکن است پولی را از کسی بخواهید و به شما نمیدهد و با انجام این تمارین به طور باورنکردنی خود شخص پولتان را بدهد، رابطه‌تان خراب باشد و با انجام صحیح تمارین یک رابطه عالی و زیبا درست کنید، یا دنبال کاری هستید سریع با شما تماس بگیرند و به شما پیشنهاد کار دهند و…

وقتی شما هر روز برای رسیدن به آرزوهایتان تمرین کنید و حس و حال شما کاملا خوب شود یعنی شما دارید ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات میفرستید!

وقتی شما تمرین میکنید و به کائنات ارتعاش میفرستید کائنات خداوند راه رسیدن به خواسته هایتان را پیش روی شما قرار میدهد.

پس خیلی مهم است که شما برای رسیدن به آرزوهایی که دارید تمرینات قانون جذب انجام بدین و حس و حالتون خوب کنید.

اگه ترس از نرسیدن خواسته و اهدافتون دارید دارید بدترین ارتعاش به کائنات ارسال میکنید که سرعت رسیدن به آرزوها را بسیار کم میکند

5_ پنجمین مرحله برای رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور ترس از نرسیدن به خواسته میباشد، هرچقدر بیشتر بترسید که به خواسته‌ی خود نمیرسید زمان رسیدن به آرزو و رویاهایتان به تاخیر می‌افتد.

ترس باعث نرسیدن به اهداف و خواسته های شما میشود، به هیچ عنوان از نرسیدن به اهداف و خواسته های خود ترسی نداشته باشید.

اینم ببین:  دعای مجرب و سریع التاثیر جلب رزق و روزی به همراه دستور

مطمئن باشید که اگر اطمینان کامل و 100 درصد در جهت رسیدن به آرزوهایتان داشته باشید بدون هیچ شکی به آن‌ها خواهید رسید. ترس نرسیدن به هدف خود را کنار بگذارید و مطمئن باشید که با آن چیزی که میخواهید میرسید.

2* باور کنید که میرسید

باید باور های منفی را شناسایی کنید و باورهای مفید را جایگزین باورهای مضر کنید

دومین مرحله‌ی مهم در جهت رسیدن به آرزوها تغییر باورهاست، در ذهن و فکر هر انسان یکسری باورهای محدود کننده وجود دارد که مانع رسیدن هر فرد به اهداف و خواسته‌هایش میشود.

شما باید باورهای محدود کننده ی خود را شناسایی کنید و باور های ثروت ساز و مناسب را جایگزین آن ها کنید .

باور های محدود کننده مانع رسیدن شما به خواسته و اهدافتان میشود به عنوان مثال ممکن است شما یکسری باور های محدود کننده مالی داشته باشید که ممکن است شما با تغییر چندین باورهای اشتباه در زندگی خود پول و ثروت زیادی وارد زندگی شما بشود.

پس در این مرحله شما باید باور های اشتباه را شناسایی کنید و باورهای درست را جایگزین باورهای غلط و محدود کنید.

با جایگزین باورهای درست میتوانید وضع مالی و روابط خود را 100 درصد بهبود بدهید . تغییر باورها ممکن است کمی زمان بر باشد اما مطمئن باشید اگر باورهای مناسب را تغییر بدهید در تمام جنبه های زندگی خود موفق خواهید شد. باور های هر فرد زندگیش را رقم میزند.

اگر باورهایتان را درست نکنید ممکن است به آن آرزو و خواسته ای که میخواهید برسید نرسید

تا زمانی باورهای خود را عوض نکنید به اون نتیجه ای که میخواهید نمیرسید!

باورهای شما زندگی شما را میسازد! مثلا اگر نسبت به پول باورهای محدود کننده ای داشته باشید پول وارد زندگی شما نمیشود!

حالا شاید بپرسید چه چیزهایی باورهای ما را ساخته اند؟

خانواده، فیلم و سریال هایی که میبینید، آهنگ هایی که گوش می کنید، دوست و رفیق هایی که دارید و… باورهای شما را میسازند!

تنها راه اینکه شما باورهای مضر و منفی رو شناسایی کنید و باور های درست را جایگزین این باور ها کنید کارکردن روی ذهن تان است…

3* دریافت خواسته ی خود

رسیدن به آرزوها با سرعت فراتر از نور، در این مرحله کائنات شما را در مسیر رسیدن به اون خواسته قرار میده

و آخرین مرحله که برایتان اتفاق می افتد دریافت است، اگر درست درخواست کرده باشید و باورهای مناسب را جایگزین باور های اشتباه کرده باشید مطمئن باشید که به آن خواسته و هدفی که دارید به ساده ترین شکل ممکن خواهید رسید.

برای رسیدن به مرحله ی سوم که دریافت اهداف خودتان است بستگی دارد که چقدر تمرین کرده اید و برای ذهنتان زمان گذاشته اید .

برای ذهنتان حتما زمان بگذارید و تمرین کنید . اگر تنها در روز چند دقیقه تا تهایتا 30 دقیقه برای خودتان زمان بگذارید و تمرین کنید مطمئن باشید که نتایج فوق العاده ای وارد زندگیتان میشود، مطمئن باشید شما به هر چیزی که میخواهید خواهید رسید.

وقتی تمرینات رسیدن به آرزوها را انجام میدین از همان هفته اول نتایجش را میبینید و همین باعث میشود ایمان شما نسبت به قانون جذب زیاد بشود.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *