آخرین خبرها

تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه بهترین تکنیک قانون جذب برای رسیدن به آرزوها

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه بهترین تکنیک قانون جذب برای رسیدن به آرزوها را قرار دادیم . یکی از روشها و تکنیک های فوق العاده مجرب و موثر برای رسیدن به خواسته ها و آرزوها تکنیک 68 ثانیه می باشد . این تکنیک با استفاده از قانون جذب کائنات عمل می کند . تکنیک 687 ثانیه به این صورت است که اگر به مدت 68 ثانیه به آرزوها و خواسته های خود فکر کنید مانند پول و ثروت و خوشبختی به سمت شما جذب خواهند شد …

تکنیک-رسیدن-به-آرزوها-در-68-ثانیه-بهترین-تکنیک-قانون-جذب-برای-رسیدن-به-آرزوها تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه بهترین تکنیک قانون جذب برای رسیدن به آرزوها

 

رسیدن به آرزوها,قانون جذب رسیدن به ارزوها,تکنیک و قانون جذب برای آرزوها,رسیدن به آرزوها و خواسته در 68 ثانیه

تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه بهترین تکنیک قانون جذب برای رسیدن به آرزوها

خانم استر هیکس بر اساس تجربیاتی که در بلند مدت کسب کرده است در آموزش قانون جذب می گوید : اگر بتوانید به مدت ۶۸ ثانیه روی خواسته و هدفی که دارید تمرکز کنید، تمرکز کل کائنات به سمت آن موضوع جلب خواهد شد و شما قویترین ارتعاش خواسته و هدفتان را به کائنات میفرستید.

تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه یکی از بهترین تکنیک های قانون جذب برای بهبود روابط و جذب ثروت و پول و… است

شما با این تکنیک بسیار قدرتمند می توانید به خواسته و آرزو هایی که دارید از طریق قانون جذب کائنات به آن برسید .

راز عدد ۶۸ ثانیه یا ۶۸ ثانیه تا هدف یک تکنیک بسیار قدرتمند در جهت رسیدن به خواسته و اهداف میباشد.

رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه

منظور از رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه چیست؟ در این تکنیک شما 68 ثانیه روی خواسته و هدفتون تمرکز میکنید

خیلی از شما ها در مورد کاربرد قانون جذب و اینکه چطور با خواسته به هدفی که داریم با بکارگیری قانون جذب برسیم شنیده اید و سعی و تلاش کردید آن را درون زندگی خود پیاده سازی کنید.

خیلی طبیعی است که به آن چیزی را که میخواهید داشته باشیم فکر و توجه کنیم. و همین توجه کردن به آن چیزی که میخواهیم باعث فرستادن ارتعاش و انرژی به سمت کائنات می‌شود.

اما نکته اینجاست که آیا در قانون جذب تکنیک خاص وجود دارد که به آن خواسته به هدفی که داریم برسیم؟

اخیراً با مطالعه کتاب ” بخواهید تا به شما داده شود ” اثر استر هیکس (Esther Hicks) به این موضوع مهم اشاره شده است که ما در این مطلب این تکنیک قدرتمند را به صورت کامل آموزش داده ایم .

خودم از این تکنیک قانون جذب در ۶۸ ثانیه خیلی استفاده کرده ام و نتایج فوق العاده گرفته‌ام.

چگونه در 68 ثانیه به آرزوهایمان با قانون جذب برسیم؟

تکنیک 68 ثانیه مخصوص خانوم استر هیکس است که کامل شما روی خواسته های خود تمرکز میکنید

اولین قدم برای استفاده از تکنیک ۶۸ ثانیه این است که خیلی آرام دراز بکشید، سپس به مدت ۱۷ ثانیه به آن چیزی که می خواهید داشته باشید را خیلی واضح و دقیق با جزئیات کامل درون ذهنتان تجسم کنید، که به این تکنیک تجسم خلاق گفته میشود.

خواسته و هدفتان را به طور کامل درون ذهنتان تجسم کنید به عنوان مثال:

اگر می خواهید یک گوشی داشته باشید، به رنگ گوشی خود فکر کنید , به نوع و مدل آن فکر کنید . تجسم کنید که اگر الان آن گوشی را داشتید چه کاری می‌کردید، اگر این کار را درست انجام دهید احساس خوبی در شما ایجاد می شود .

این حس خوب نشانه این است که شما راه را درست می روید و به هدف و آرزویتان نزدیک می شوید . احساسات شما مانند قطب نما عمل می کند یعنی اگر احساس خوبی داشتید و آن خواسته و هدف که دارید می‌رسید .

این تجسم و تصویر سازی ذهنی را فقط برای ۱۷ ثانیه انجام داده و سپس به سراغ کار خود بروید. خواسته و هدفی را که درون ذهنتان تجسم کرده اید را رها کنید و هدف تان را فراموش کنید .

بر اساس قانون جذب اگر این کار را روزانه انجام دهید احتمال رسیدن به خواسته به هدفی که دارید چندین و چند برابر میشود.

اینم ببین:  استغفار مخصوص بخت گشایی دختران و پسران – دعا و دستور برای سرعت در امر ازدواج

تصویرسازی و فکر کردن به خواسته به هدفی که دارید باعث درخواست از کائنات می‌شود , که اگر درخواست تان را درست به کائنات ارسال کنید رسیدن به خواسته به هدفی که دارید 100 درصد تضمینی است .

اگر نمیدانید که کائنات چه چیز هایی هستن توصیه میکنم حتما از مقاله ” کائنات چیست ” دیدن کنید .

آیا تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه جواب می‌دهد ؟

در تکنیک 68 ثانیه شما فقط و فقط روی خواسته ها و اهدافی که دارید تمرکز میکنید. باید تمام حواستان روی اون خواسته و هدف باشه

قانون 68 ثانیه استر هیکس یکی از قدرتمندترین تکنیک های کاربردی در جهت رسیدن به خواسته به اهداف است، که خودم چندین و چند بار از این تکنیک استفاده کردم و نتیجه گرفتم.

مثلاً یکی از نتایجی که در اوایل راه اندازی کسب و کار هم گرفتم این بود کهوقتی به اتفاق های مالی خوب گذشته خود فکر میکردم و تمرکز می کردم در همان روزهای اول جذب های مالی زیادی داشتم.

شاید باورتان نشود ولی وقتی احساس خوبی نداشتم هیچ جذب مالی و تراکنش جدید نداشتم، اما روزی که احساسم خوب میشد و تمرین قانون جذب استفاده می کردم به خصوص از این تمرین رسیدن به آرزوها در ۶۸ ثانیه جذب های مالی زیادی برام اتفاق می‌افتد.

من از این تکنیک بیشتر برای جذب ثروت و پول استفاده کردم که واقعا نتایج فوق العاده ای وارد زندگیم شده است . شاید باورتان نشود , اما اگر این تکنیک را روزانه چند بار انجام دهید نتایج فوق العاده بزرگی در زندگی تان اتفاق خواهد افتاد , و من خودم نتایج فوق العاده ای را از این تکنیک گرفتم .

برای اینکه قدرت این تکنیک قانون جذب را بیشتر بگیرید توصیه می کنم در ابتدای کار یک هدف گذاری در جهت رسیدن به خواسته های کوچک تان کنید . البته من این کار را کردم و نتیجه ی فوق العاده ای دیدند .

برای هدف گذاری توصیه می کنم 10 تا ۲۰ از اهداف کوچک تان را مشخص کنید و تصمیم بگیرید در ۳۰ روز به آنها برسید . اگر این قانون جذب ۶۸ ثانیه را درست انجام دهید خیلی راحت به بیشتر این اهداف می رسید .

خودم با توجه به آزمایش هایی که انجام دادم , اتفاقات باورنکردنی و نتایج زیادی را گرفتند و همین باعث شد ایمانم بهین تکنیک بیشتر شود .

کافیست فقط ۱۷ ثانیه بر روی آن چیزی که می خواهید تمرکز کنید و سپس فراموشش کن . البته ۱۷ ثانیه یک عدد ثابت نیست شما می‌توانید به جای ۱۷ ثانیه , چندین دقیقه به خواسته و هدف آن توجه کنید و نتایج بهتری را خواهید گرفت .

فقط برای آنکه بدانید دارید راه را درست می روید این است که به احساس خود توجه کنید , اگر احساس خوبی داشتید با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید با چیزی که میخواهید میرسه .

راز بزرگ تکنیک 68 ثانیه چیست ؟

در این بخش از مقاله به بزرگ ترین راز تکنیک 68 ثانیه پرداختیم که خیلی میتونه کمک شما کنه

” وقتی رادیویی را روی فرکانس خاصی تنظیم کنید هر آنچه را که پخش می کند میشنوید . به همین خاطر بر روی هر چیزی که فکر کنید و تمرکز کنید مثل این است که دارید فرکانس رادیو را تنظیم می‌کنید و وقتی بر روی آرزوهایتان ۱۷ ثانیه تمرکز کنید , فرکانس آن را در خودتان فعال میکنید , وقتی فرکانس در شما فعال شود قانون جذب شروع به پاسخ دادن به این فرکانس می شود . در واقع شما ارتعاش میفرستید و قانون جذب کارش را انجام میدهد”

این روش یک راه فوق العاده قدرتمند در جهت آشکار سازی رویاهایتان است و شما بدون آنکه زمان زیادی را اختصاص دهید می توانید بر روی خواسته و هدفتان تمرکز کنید و ارتعاش آن را به کائنات سال کنید .

آبراهام هیکس یکی از بزرگترین اساتید موفقیت می باشد که در این باره می گوید :

” بر اساس قانون جذب ۱۷ ثانیه تا به حقیقت رسیدن به آرزوها و رویای تان وجود دارد . اگر بتوانید یک فکر ساده را ۱۷ ثانیه درون ذهنتان نگه دارید , و بدون آنکه با آن مخالفت کنید با قانون جذب افکاری به همین شکل , همین اندازه , همین فرکانس تولید خواهد شد ”

شما در این ۱۷ ثانیه می توانید به رویا و خواسته که دارید برسید , در هفدهمین ثانیه وقتی به آن خواسته به هدفی که دارید فکر می‌کنید و انرژی و ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید دقیقا مانند آتش گرفتن است .

تکنیک های زیای در قانون جذب وجود داره اما یکی از قدرتمند ترین این تکنیک ها تکنیک 68 ثانیه است

اینم ببین:  دعای مجرب برای رهایی از آزار یک فرد و دفع سختی ها قوی

وقتی این دو فکر به هم میرسند شعله ور می شود و احساس شوق و نشاط درونتان ایجاد می شود . در ثانیه هفدهم این دفعه یکی شده و بزرگتر می شود , تکامل یافته می شود و ارتعاشی که به کائنات ارسال می کنید سریعتر قدرتمند تر و سریع تر است .

حالا اگر بتوانید بر روی آرزویتان ۱۷ ثانیه دیگر تمرکز کنید , در لحظه ای که به ثانیه 34ام می‌رسید ۲ تا ۱۷ ثانیه بر روی آن هدف و خواسته ای که دارید تمرکز کرده که این باعث می شود ارتعاش شما خیلی سریعتر به کائنات ارسال شود یا به عبارت دیگر این افکار یکدیگر را جذب می‌کنند . بر اساس قانون جذب افکار مشابه یکدیگر را جذب میکند و به هم می پیوند .

در تکنیک 68 ثانیه وقتی 68 ثانیه روی اهداف و خواسته های خود تمرکز میکنید دارید قوی ترین ارتعاش اون خواسته و هدف به کائنات میفرستید و خود کائنات و جهان هستی شما رو در مسیر رسیدن به اون خواسته قرار میدن

در ثانیه ۳۴ این افکار تکامل پیدا می کنند و با هم یکی میشود و نقطه انفجار دیگری ایجاد می شود . در این لحظه این دو فکر ارتعاش قوی تری را به کائنات ارسال می کند.

اگر بتوانید این افکارتان را تا ۵۱ ثانیه نگه دارید یعنی 3تا ۱۷ ثانیه افکارتان تکامل یافته است و ارتعاش قوی تری به کائنات ارسال میشود , این اتفاق تا ثانیه ۶۸ ادامه پیدا میکند و بنابراین شما به قدری سوخت و انرژی دارید تا آشکارسازی فیزیکی اتفاق بیفتد .

برای انکه توجهتان را جلب کنم چند مقایسه فیزیکی انجام می دهیم , اگر شما تنها ۱۷ ثانیه بر روی هدف و خواسته ای که دارید به صورت دقیق و خاص تمرکز کنید به اندازه ۲۰۰۰ ساعت فعالیت ارزیابی شده است .

اگر به طور میانگین ۴۰ ساعت در هفته کار کنید , این ۱۷ ثانیه با کاری که در یک سال انجام می‌دهید برابری می کند .

اگر بتوانید از ثانیه ۳۴ رد شوید , می توانید این عمل را در ۱۰ ضرب کنید یعنی20000 ساعت فعالیت کردید .

اگر بتوانید 3 تا ۱۷ ثانیه یعنی معادل ۵۱ ثانیه بر روی هدفتان تمرکز کنید باز هم عدد در ۱۰ ضرب می شود یعنی 200000 ساعت فعالیت و اگر بتوانید از ثانیه ۶۸ عبور کنید یعنی بیش از یک دقیقه تمرکز کردن بر چیزی که می‌خواهید بدون مخالفت و معادل بیش از ۲ میلیون ساعت فعالیت است .

آیا میتوان با تکنیک ۶۸ ثانیه تجسم کردن آرزوها را جذب کنیم ؟

آیا میتوان با ۶۸ ثانیه تجسم کردن آرزوها را جذب کنیم ؟ استفاده از تکنیک رسیدن به آرزوها در 68 ثانیه قویترین تکنیک خانوم استر هیکس

توجه کنید . اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که دارید به آن هدف و خواسته نزدیک می شوید و اینکه شما باید احساسات خوب را درون خود نگه دارید.

چیزی که باعث میشود شما نتوانید افکار منفی تان را از بین ببرید این است که فکر می کنید باید هدفمند و منطقی فکر کنید.

یاد گرفته اید برای آنکه به چیزی برسید باید فیزیکی کار کنید و یا اینکه می گویید با قانون جذب نمی توانیم خواسته هایمان را جذب کنیم و به آنها برسیم.

این کار واقعا اشتباه است , شما تا از نظر ذهنی تغییر نکنید شرایط زندگی تان تغییر نخواهد کرد . قانون جذب آن قدر قدرت دارد که می تواند شما را به تمام خواسته و اهدافی که دارید برساند.

دلیل اینکه خیلی از افراد ناخواسته و هدفشان نمی رسند این است که به قانون جذب و کائنات اطمینان ندارند و فکر می کنند تا آخر عمر شرایط همینجور باقی می ماند .

برای آنکه خواسته ها و آرزوهایتان محقق شود و به آنها برسید اول باید به طور ذهنی آنها را تجربه کنید و به رسید و بعد کائنات آن را به ساده ترین شکل ممکن در جلو را هدف قرار خواهند داد.

چگونه و چطوری اش را هرگز نپرسید , چون فکر انسان انقدر کوچک و محدود است که همین موارد ما نرسیدن شما با نخواسته به هدفی که دارید می شود.

در تکنیک رسیدن به خواسته ها در 68 ثانیه شما روی اون خواسته و هدفی که دارید 68 ثانیه تمرکز میکنید همین تمرکز کردن باعث میشه که شما ارتعاش اون خواسته رو بفرستید

شما خواسته تان را بخواهید و مطمئن باشید که کائنات و خدا آن خواسته و هدفی را که دارید محقق می کند .

یکی از دلایل بزرگ برای اینکه خیلی‌ها به خواسته و هدف شان نمی رسند این است که باور کردند آرزوها نرسیدنی هستند.

تضادها در زندگی خیلی مهم است، این تضاد ها باعث می شوند که شما آن خواسته و هدفی که دارید را پیدا کنید .

اینم ببین:  دعای جلب محبت شدید بدون بازگشت تجربه شده

به عنوان مثال اگر رابطه خوبی ندارید، نداشتن رابطه خوب در زندگی شما یک تضاد است و برخلاف آن شما به یک رابطه خوب نیاز دارید و می توانید آن را جذب کنید.

برای اینکه بتوانید رابطه تان را خوب کنید باید از تکنیک های جذب عشق استفاده کنید. یا اگه دنبال جذب ثروت و پول هستید باید اصول قانون جذب برای برای جذب پول و ثروت پیاده کنید.

اگر تمام تمرکز خود را برای خواسته هایتان بگذارید و در جهت فرستادن ارتعاش مثبت تلاش کنید در زمان کوتاهی، کائنات به بهترین شکل ممکن پاسخ ارتعاشی که فرستادید را میدهد.

کائنات برای کمک به شما دست به کار خواهند شد تا شما را به آن چیزی که می خواهید برساند . وقتی به خواسته به هدفی که دارید فکر می‌کنید به هیچ عنوان نباید احساس منفی داشته باشید .

وقتی احساسات منفی باشد نمی توانید با هم خواسته و هدفی که دارید تمرکز کنید و همین موضوع باعث می‌شود شما با نخواسته به هدفی که دارید نرسید و زمان رسیدن به خواسته تان به تأخیر بیفتد.

وقتی به خواسته و اهدافی که دارید فکر میکنید نباید حس و حال شما بد شود! این موضوع بسیار بسیار مهم است.

اگر یک ماشین گرانقیمت می‌خواهید اما وقتی به آن فکر می کنید احساس من بد می شود و از این افکار منفی ” من که پولش را ندارم چطوری به آن برسند ?” و ” من لیاقت این ماشین را ندارم ” و ” رسیدن به این ماشین برای غیر ممکن است ” , ” چگونه با ماشینی که دارم میرسم ?” و…درون ذهنتان می آید در ابتدای راه آرزوهای انتخاب کنید که احساس خوبی به شما می‌دهد .

بعد از آنکه از طریق این تکنیک ۶۸ ثانیه با خواسته های کوچک تان رسیدید , ذهنتان باور میکند که می توانید به خواسته های بزرگتر خود برسید .

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه دختری را جذب خودمون کنیم رو مطالعه کنید

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه یک پسر را عاشق خودمون کنیم رو مطالعه کنید

آیا تکنیک 68 ثانیه همیشه جواب میدهد؟

ایا تکنیک 68 ثانیه همیشه جواب میدهد ؟ بله این تکنید 100 درصد برای تمام اهداف و خواسته هایی که دارید جواب میده

جواب من قطعه ” بله ” می باشد و توصیه می کنم حتما این بازی را هر روز انجام دهید . ۶۸ ثانیه در کل روز زمان زیادی نیست .

یکی از نکات بسیار مهم در قانون جذب این است که ” تمام اتفاقاتی که در زندگی تان وجود دارد را خودتان با احساسات تان جذب کرده اید”.

دلیل اینکه پیشنهاد می کنم این بازی را چند بار در روز انجام دهید این است که احساسات منفی شما درون زندگیتان کمتر می‌شود و اتفاقات خوب و بزرگی برایتان می افتد.

اگر این تمرین را هر روز انجام دهید به مرور زمان باعث میشود که ذهنتان به ارسال ارتعاش و فرکانس های مثبت عادت کند , و بدون در اختیار گرفتن افکارتان ذهنتان خودکار ارتعاش اهداف و خواسته های تان را به کائنات ارسال کند .

برای استفاده از این تکنیک خانوم استر هیکس باید هر روز این تمرین روزانه رو انجام بدین تا نتیجه بگیرید. با یک بار انجام این تمرین اون نتیجه ای که میخواید نمیگیرید

وقتی شما ارتعاش خواسته تان را به کائنات ارسال می کنید , کائنات به ارتعاشات شما . اگر از تکنیک رسیدن به آرزوها در ۶۸ ثانیه استفاده کنید ۲ اتفاق جالب برایتان می‌افتد:

۱_ به خودتان نشان می دهید که توانایی تمرکز بر روی خواسته و اطرافتان را دارید , اگر بتوانید در ۱۷ ثانیه اول بر روی آرزوهایتان تمرکز کنید پس برای ۱۷ ثانیه دوم ، سوم، چهارم هم می توانید تمرکز کنید.

۲_ به مرور زمان ذهن شما به یک دستگاه ارسال فرکانس مثبت تبدیل می شود و همین مورد باعث می شود که کائنات شما را به آن هدف و خواسته که دارید برساند و این باعث می شود که باور کنید شما خالق زندگی خود هستید .

منظور از اینکه شما خالق زندگی خود هستید یعنی اینکه متمرکز بر انرژی هستید . شما با قدرت ذهن خود توانایی این را دارید که به تمام خواسته به اهدافی که دارید برسید , و راه اصلی این کار کنترل ارتعاش و فرکانس ذهنتان است .

شما باید بتوانید افکارتان را هدایت کنید و هدایت کردن انرژی در جهت خواسته های خود می تواند از طریق تمرکز بر روی خواسته هایتان باشد .

شما باید نسبت به احساسات خود حساس باشید چون با احساسات می توانید بفهمید که چه انرژی فرکانس را به کائنات ارسال می کنید .

شما با قدرت کائنات و قانون جذب می‌توانید به هر خواسته و هدف که دارید برسید . اگر وضع مالی مناسبی ندارید , به دنبال یک شغل مناسب , قبولی در یک دانشگاه خوب , پیدا کردن نیمه گمشده و… هستید با قدرت قانون جذب تمام این کارها امکان پذیر است.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *