آخرین خبرها

ذکر و دعای مجرب برای رفع ناسازگاری و خصومت و دشمنی بین دو نفر

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com ذکر و دعای مجرب برای رفع ناسازگاری و خصومت و دشمنی بین دو نفر را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای رفع خصومت و ناسازگاری و دشمنی میان دو شخص می باشد . چنانچه دو نفر همیشه با هم خصومت و ناسازگاری و دعوا و درگیری داشته باشند برای رفع این مشکل می توان از ذکر و دعای قوی و مجرب زیر استفاده کرد …

ذکر-و-دعای-مجرب-برای-رفع-ناسازگاری-و-خصومت-و-دشمنی-بین-دو-نفر ذکر و دعای مجرب برای رفع ناسازگاری و خصومت و دشمنی بین دو نفر

دعای رفع خصومت بین دو نفر,دعای رفع دشمنی بین دو نفر,دعای رفع ناسازگاری بنی دو نفر,ذکر برای رفع خصومت و دشمنی میان دو نفر,ذکر برای برطرف شدن ناسازگاری میان دو نفر

ذکر و دعای مجرب برای رفع ناسازگاری و خصومت و دشمنی بین دو نفر

دعای سریع الاجابه رفع ناسازگاری و خصومت

به جهت رفع ناسازگاری و خصومت دو شخص، هزار و یک مرتبه اسم مبارك «ودود» را به نیت بخوانند رفع خواهد شد

ان شاء االله

📚گوهر شب چراغ، ج ۱ ص ۱۵۲

دعا برای رفع کینه و کدورت

مجرب است به جهت نفاق و کدورت و دلخوری میان زن و شوهر هر دو نیت کنند به جهت برقراری صلح و عاطفه میان آنها و و با رعایت کردن کامل اداب و شرایط ( آیه ٧٢ سوره یاسین ) را به تعداد ٧۱ مرتبه رو به قبله بر هر خوردنی یا خوراکی و یا هر غذای شیرین بخواند و میل نمایند ان شاءالله محبت میانشان برقرار گردد.

( وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ )

دعای رفع تنفر

اینم ببین:  دعای افزایش حافظه و نور چشم - تقویت بینایی چشم

امام هفتم علیه السلام فرمودند : برای هیچ کسی غم یا اندوهی نمی رسد اگر که سرش را رو به آسمان بردارد سه بار بگوید : بسم الله الرحمن الرحیم آنگاه خداوند اندوه و غم او را برطرف می کند.

دعای رفع تنفر و غم و اندوه و خصومت

از امام علی روایت شده ک پیغمبر(ص) هر موقع ک غم و اندوهی بر آن حضرت روی میداد این دعا رو میخوندند و فرمود: هیچکس از مسلمین این دعا را سه بار نخوانده مگر آنکه درخواست خود را بدست آورد.

یا حَیُّ یا قَیُّوم، یا حَیَّاً لا یَمُوتُ، یا حَیُّ لا اِلهَ اِلّا اَنتَ کاشِفُ الهَمِّ مُجیبُ دَعوَهِ المُضطَرّینَ، اَسأَلُکَ بِاَنَّ لَکَ الحَمدُ لا اِلهَ اِلّا اَنتَ، اَلمَنّانُ، بَدیعُ السَّمواتِ وَ الأرض، ذُوالجَلالِ وَ الاِکرامِ رَحمانَ الدُّنیا وَ الاخِرَهِ وَ رَحیمُها رَبِّ ارحَمنی رَحمَهً تُغنینی بِها عَن رَحمهِ مِن سِواکَ یا اَرحَمَ الرَّاحمینَ.

دعای رفع تنفر و خصومت

جهت رفع خصومت و دشمنی آیه ۱۷ سوره یس رانوشته و با خود نگه دارید. اگر میخواهید تا دیگران از خصومت و دشمنی دست بردارند اگر میتوانید این آیه را نوشته و به یکی از طرفین بدهید. و اگر نمیتوانید فقط این آیه رابنویسید و از آن نگهداری نمایید. ابتدا وضو بگیرید نیت کنید و سپس شروع به نوشتن آیه نمایید. شرح این آیه این است :

بسم الله الرحمن الرحیم * وَمَا عَلَیْنَا إِلاَّ الْبَلاَغُ الْمُبِینُ *

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *