آخرین خبرها

ذکر هایی مجرب برای رفع سختی ها و آرامش در زندگی

ذکر هایی مجرب برای رفع سختی ها و آرامش در زندگی

قصد داریم ذکر پرخیر و گره گشایی را به شما عزیزان شرح دهیم که موجب می شوند در زندگی کم تر احساس کمبوده کرده و استرس، غم، اندوه، ناراحتی و گرفتاری نیز به سراغتان نیاید و اگر هم آن ها را در وجود خود احساس کردید خیلی زود رها و به سمت موفقیت ها حرکت کنید. زندگی پر از لحظاتی است که انسان ها فکر می کنند هیچ گاه رفع نمی شود و در این زمان نا امیدی آن ها را فرا می گیرد.

23780806370273920637 ذکر هایی مجرب برای رفع سختی ها و آرامش در زندگی
ذکر هایی مجرب برای رفع سختی ها و آرامش در زندگی

ذکر هایی مجرب برای رفع سختی ها و آرامش در زندگی,ذکر مجرب برای دیدن امام زمان,ذکر مجرب برای ازدواج,ذکر مجرب برای ادای قرض,ذکر مجرب برای ازدواج سریع,ذکر مجرب برای حاجت,ذکر مجرب برای خانه دار شدن,ذکر مجرب برای عزیز شدن,ذکر مجرب برای براورده شدن حاجت,ذکر مجرب پر خیر و تجربه شده عظیم,ذکر مجرب برای گرفتن حاجت,ذکر مجرب برای فروش کالا,ذکر مجرب برای فروش خانه,ذکر مجرب استغفار,ذکر های رهگشا و رها کننده از سختی های زندگی,

ذکر هایی مجرب برای رفع سختی ها و آرامش در زندگی

در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ» (آل عمران آیه 173) پناه نمی‌برد.

در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جستند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

اینم ببین:  دعای سریع الاجابه برای طلب حاجات و رهایی از سختی ها

در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین» (سوره انبیاء آیه 87) پناه نمی‌برد.

در شگفتم برای کسی که مورد مکر و حیله واقع شده، چگونه به ذکر «افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد» (سوره غافر آیه 44)… پناه نمی‌برد.

در شگفتم برای کسی که طالب دنیا و زیبایی‌های دنیاست چگونه به ذکر «ماشاءالله لا قوه الا بالله» پناه نمی‌برد.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *