آخرین خبرها

ذکر مجرب از امام صادق (ع) برای طلب حاجت و رفع فشار روحی و روانی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به ذکر مجرب از امام صادق (ع) برای طلب حاجت و رفع فشار روحی و روانی پرداخته ایم. برای رفع فشار روحی و روانی و طلب حاجات مهم و بزرگ و رسیدن به خواسته ها ذکر و روایت مجرب عنوان شده از امام صادق (ع) را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

A1FD4245-9B30-4E67-B172-046D09F7EA1F-295x300 ذکر مجرب از امام صادق (ع) برای طلب حاجت و رفع فشار روحی و روانی

ذکر مجرب از امام صادق (ع) برای طلب حاجت و رفع فشار روحی و روانی,روایتى از امام صادق (ع) جهت طلب حاجات مهم و رفع فشار روحی,ذکر امام صادق برای طلب حاجات,ذکر امام صادق جهت رفع فشار روحی,ذکر و دعا جهت رفع فشار روحی و روانی,ذکر سریع الاجابه جهت رفع فشار روحی,طلب حاجات مهم و بزرگ,تسبیح حضرت زهرا برای حاجت,ذکر مجرب برای طلب حاجت های مهم

ذکر مجرب از امام صادق (ع) برای طلب حاجت و رفع فشار روحی و روانی

در روایتى از امام صادق(ع) آمده است که هرگاه حاجت مهمّى داشته باشى به گونه اى که از نظر روحى در فشار شدید باشى، دو رکعت نماز بخوان و پس از نماز، سه بار تکبیر و سپس تسبیح حضرت فاطمه زهرا(س) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو:

«یا مَوْلاتى فاطِمَهُ اَغیثینى»

سپس سمت راست صورت را بر زمین بگذار و همین جمله را صد بار بگو، بار دیگر به سجده برو و همین جمله را صد و ده مرتبه بگو، (مجموعاً ۳۱۰ بار مى شود) سپس حاجت خود را از خداوند بخواه که ان شاءاللّه برآورده مى سازد. (و حضرت زهراى مرضیّه(س) ان شاءاللّه در پیشگاه خداوند براى برآمدن آن حاجت، شفاعت خواهد نمود).

اینم ببین:  مناجات عظیم و پر برکت برای کسب روزی و طلب رزق

بحارالانوار، جلد ۹۱، صفحه ۳۰ و بلد الامین، صفحه ۱۵۹.

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *