آخرین خبرها

دعا و نماز برای درمان بیماری کودکان و نوزادان

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه دعا شفا می خوانیم دعا و نماز برای درمان بیماری کودکان و نوزادان را. باعث می شود اگر کودکی دچار مریضی سخت و یا حتی لاعلاج شده است. با دعا و نمازی که مادر بر او می خواند نجات پیدا کند. شما عزیزان هم می توانید این دعا را در ادامه بیاموزید.

,دعای بیماری کودک,دعای رفع بیماری کودک,دعای شفای بیماری کودک,دعا برای بیماری کودک,دعای شفای بیمار کودک,دعای رفع بیماری کودکان,دعا برای بیماری کودکان,دعاي رفع بيماري كودك,دعایی برای رفع بیماری نوزاد,دعا برای رفع بیماری کودک,دعا جهت رفع بیماری کودک,دعا جهت رفع بیماری نوزاد,دعای شفای مریض کودک,دعا برای شفای بیمار کودک

-درمان-مریضی-بچه دعا و نماز برای درمان بیماری کودکان و نوزادان

دعا و نماز برای درمان بیماری کودکان و نوزادان,دعا برای شفای مریض کودک,دعا برای شفای بیماری نوزاد,دعا برای کودک بیمار,دعا برای بیمار نشدن کودک,دعا برای سلامتی کودک بیمار,دعا برای کودکان بیمار,درخواست دعا برای کودک بیمار,دعای شفای بیمار نوزاد,دعا برای شفای بیماری کودک,دعا برای رفع بیماری کودکان

در کتاب صحایف‌الاعمال مسطور است که شخصی مریض شده بود به بیماری سختی، چنان که از حیات وی قطع‌ امید شده بود. امام‌جعفر‌صادق(ع) به عیادت آن مرد رفت. مادر او را دید که در کنار فراش او نشتسته و گریه‌زاری و جزع می‌کند. آن حضرت فرمود:

ای مادر! وضو بساز و دورکعت نماز بخوان و در سجده بگو:

(اللّهُمَّ اَنْتَ وَهَبْتُه لی وَ لَمْ یَکُ شَیْئاً فَهِبْهُ لی هِبَهً جَدیدَهً)

چون آن زن نماز را خواند، مرض آن پسر به صحّت پیوست به نوعی که طعامی در آن روز طبخ شده بود آن پسر با مادر خود از آن طعام میل کرد.

اینم ببین:  دعا برای عاشق کردن همسرتان - دعا برای گشایش کارها

دعا و نماز درمان بیماری کودکان تجربه شده

همینطور پیروی از دستور زیر می تواند سبب آرامش کودک در خواب و بیدار نشدن و گریه نکردن شود.

۱- گفتن سه بار تسبیحات اربعه . ۲- سه بار خواندن سوره توحید. ۳- چهارده بار صلوات به نیابت ۱۴معصوم . ۴- طلب مغفرت برای تمام مومنان و مردگان . ۵- گقتن تسبیحات حضرت زهرا(س) . ۶- خواندن آیت الکرسی،فلق،ناس و کافرون . ۷- خواندن این دعا که به منزله ی هزار نماز است:

یَفْعَلُ اللهُ ما یشاءُ بِقُدْرَتِهِ وَ یَحْکُمُ ما یُریدُ بِعِزَّتِهِ انشاالله که دیگر در خواب مشکلی نداشته باشد و با گفتن این ذکرها مشکلات رفع شود.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *