آخرین خبرها

دعا و دستور برآمدن حاجات و مالی رزق

اگر می خواهید به خواسته هایی برسید که جنبه مالی دارند. طلسم های بسته شده بر زندگی خود را رفع کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان در سایت دعا شفا، مرجع ادعیه و اذکار اسلامی این است که دعا و دستور برآمدن حاجات و مالی و رزق را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه می گیرید و بر تلخی ها و گرفتاری های مالی و دردسر های زندگی روزمره غلبه می کنید.

,دعای حاجت وقت غروب,دعای حاجت وقت باران,دعای حاجت در وقت باران,نماز حاجت در وقت باران,دعای حاجت و رفع گرفتاری,نماز حاجت برای رفع گرفتاری,نماز حاجت جهت رفع گرفتاری,دعای رفع گرفتاری و گرفتن حاجت,دعای حاجت وقت اذان,دعای حاجت وقت اذان صبح,دعای وقت اذان برای حاجت,دعای حاجت واقعی

دعای-رسیدن-به-حاجات-مالی دعا و دستور برآمدن حاجات و مالی رزق

دعا و دستور برآمدن حاجات و مالی و رزق,دعای حاجت در روز عید غدیر,نماز حاجت روز عید غدیر,نماز حاجت در روز عید غدیر,دعای حاجت در اب,دعای حاجت در آب روان,دعای حاجت از ابوالفضل,دعای حاجت ابوالفضل,دعای حاجت در شب اربعین,نماز حاجت در شب اربعین,دعای حاجت شب اربعین,نماز حاجت شب اربعین

دستور حاجات مالی برای رسیدن به خواسته ها

عزیزان این دستور سبب می شود که به خواسته های مالی تان برسید و مشکلات زندگی تان رفع شود. پس آن را از دعا شفا بخوانید.

از شیخ بهاءالدین عاملی رسیده که در شب جمعه این دعا را بر چهل و یک دانه گندم بخواند و بر بام خانه ریزد تا مرغها بخورند اگر حاجتش روا نشود بر من بد گویند.

بِسْمِ الله الرّحْمنِ الرّحیم لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِعَوْنِکَ وَ قُدْرَتِکَ لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ بِحَقِکَ وَ حُرْمَتِکَ لا اِلهَ اِلاَّ اللهُ فَرَجاً فَرَجَنی مِنْ اَمْری فَرَجاً وَ مَخْرَجاً رَبَنّا یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ به هر دانه گندم یک بار بخواند.

اینم ببین:  دعای رسیدن به خواسته و مقصود بزرگ و اساسی

این هشت اسم خدا را قبل از دعاهایتان بگویید تا اجابت شوید رسول خدا فرمود برای خدا هشت اسم است که در ساق عرش و قلب خورشید و در بهشت و درخت طوبی نوشته شده هرکس قبل از دعا بگوید مستجاب می شود و آن هشت اسم این است:

یا دائِمُ,یا حَیُّ, یا وتْرُ, یا فردُ, یا اَحدُ, یا قَویُّ, یاقَدیمُ, یا قادر

همچنین: اسم مبارک <الله> 980 بار درقرآن کریم امده است که همه صفات جلال و جمال و کمال در این اسم جمع شده است و اختصاص به ذات مقدسه الهی دارد. پس هر گاه <الله> گفته شود گویا همه اسما حسنی گفته شده است.

حضرت علی(ع) میفرماید: هرکس 100 ایه از ایات قران را از هر جا که باشد قرائت کند وبعد از ان هفت بار یا الله بگوید ،اگر بر سنگی دعا کند هر اینه خداوند تبارک وتعالی ان را بشکافد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *