آخرین خبرها

دعا و دستور اسلامی برای بخت گشایی دختران مجرد

به هر حال ما دوست داریم عزیزان و اطرافیانمان عاقبت بخیر شوند. در این شرایط و برای کمک به آن ها می تونیم دعا و دستور اسلامی برای بخت گشایی دختران مجرد را بخوانیم.

اگر شما هم در خانواده شخص مجردی دارید که می خواهید زودتر ازدواج کنید حتما این دعا را بخوانید. ان شاء الله که زود تر حاجت می گیرید.

,دعای گشایش بخت,دعای گشایش بخت پسر,دعای گشایش بخت مجرب,دعای گشایش بخت قوی,دعای گشایش بخت دختر فوری,دعای گشایش بخت زن مطلقه,دعای گشایش بخت اهل سنت,دعای گشایش بخت در ماه رمضان,دعای گشایش بخت دختر مجرد,دعای گشایش بخت و اقبال,دعاي گشايش بخت پسر,دعای باز شدن بخت پسر مجرد,دعا برای بخت گشایی اسلامی

دعا-های-ازدواج-آسان-دختران دعا و دستور اسلامی برای بخت گشایی دختران مجرد

دعا و دستور اسلامی برای بخت گشایی دختران مجرد,دعاي باز شدن بخت پسران,دعای باز شدن بخت پسر سن بالا,دعا باز شدن بخت پسر,دعای گشایش بخت دختر,دعای گشایش بخت دختر سریع,دعای باز شدن بخت قوی,دعا برای گشایش بخت سریع الاثر,دعای باز شدن بخت دختر فوری,دعای باز شدن بخت و اقبال,دعا برای گشایش بخت و اقبال,دعا برای باز شدن بخت و اقبال,دعا جهت باز شدن بخت و اقبال

برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند:
سوره فتح آیات ۱ و ۲
۲- تمام سوره نصر
۳-سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون )
۴-سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب … ان کنتم مومنین)
۵-سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ … علی امر قدر قدر )
۶-سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی … یفقهوا قولی )
۷-سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم … فجمعنا هم جمعاْ )
۸-سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ … و هو رب العرش العظیم )
پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود:
کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت)

اینم ببین:  دعا برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن سریع الاجابه و مجرب

دعا برای بخت گشایی اسلامی

این آیه قرآنی نیز سبب می شود گشایش بخت دختران ایجاد شده و مشکل ازدواج آن ها نیز حل گردد. آن ها را دقیقا بر اساس دستوراتی که عرض کردیم بخوانید تا حاجت بگیرید.

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :
آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(۴۱فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *