آخرین خبرها

دعا برای مردی که بدرفتاری می کند و جلب محبت او

به عنوان یک انسان در جامعه ممکن است اختلافات و مشکلات زیادی را در خانواده ها ببینیم که آن ها مدام درگیر گرفتاری ها هستند. دعا برای مردی که بدرفتاری می کند و جلب محبت او می تواند برای بسیاری از شما راهگشا باشد. دعا برای جلب محبت مرد راهگشایی قوی است.

اگر این مطلب را می خوانید و درگیر چنین موردی هستید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب این ادعیه را بیاموزید. آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید که ان شاء الله هر چه زود تر حاجت می گیرید.

,دعای مرد بداخلاق,دعای شوهر بداخلاق,دعا جهت مرد بداخلاق,دعای برای شوهر بداخلاق,دعای بداخلاقی همسر,دعا برای شوهر بداخلاق,دعا براي شوهر بداخلاق,دعای زبان بند شوهر بداخلاق,دعای رفع بداخلاقی شوهر,دعای طلسم شوهر بداخلاق,دعای بستن زبان شوهر بداخلاق,دعا برای مرد بد اخلاق,دعا برای شوهر بداخلاق,دعا برای بداخلاقی مرد,دعا جهت شوهر بداخلاق

دعا-برای-مرد-بدخلق-و-خو دعا برای مردی که بدرفتاری می کند و جلب محبت او

دعا برای مردی که بدرفتاری می کند و جلب محبت او,دعای جلب مردم,دعای جلب محبت مردم,دعای جلب قلوب مردم,دعای جلب محبت بین مردم,دعای جلب نظر مردم,دعا برای جلب مردم,دعا جلب محبت مردم,دعای جلب مرد,دعای جذب مرد,دعای جذب مردم,دعای جذب مردم به خود,دعای جلب محبت شوهر از راه دور,دعای جلب محبت شوهر با فلفل سیاه,دعای جلب محبت شوهر به زن,دعاي جلب محبت شوهر

این دعا ها و دستورات را درست مانند چیزی که توضیح داده شده بخوانید و انجام دهید که ان شاء الله سرانجام نتیجه خیر می گیرید.

بسم الله الرحمن الرحیم 
و ان امرات خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین(نام مرد را ببرد)بحب(ان زن ) یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین
دو رکعت نماز میخونی در هر رکعت بعد از حمد 7بار این ایرو بخون
عسی الله ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتم منه موده و الله قدیر و الله غفور الرحیم 
بعد از سلام 77 بار بگو
اللهم یا رئوف لین قلب فلان بن فلان کما لینت الحدید لداوود4 
بعد 300 بار بگو یا حبیب المدبرین حبب محبتی علی قلب ( نام شوهرت) را ببر و همچنین بنویس بططش در موم یا کاغذ و در کوزه اب بینداز و بخورید.
اینا بر محبت و زبان بندی بود خوب گوش کن.

اینم ببین:  دعای باز شدن زبان بچه - دعای دفع گریه کودک

دعا برای مردی که بدرفتاری می کند

الف: 1001 مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به انها داده تا از آن بخورند.

ب: بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *