آخرین خبرها

دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم

دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم

در صورتی که مدام درگیر استرس، غم، اندوه و تلخی های بزرگ و کوچک و سختی های زیاد در زندگی هستید حتما در ادامه این پست از سری مطالب سایت دعا شفا گره گشای اسلامی تحت عنوان دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم را بخوانید که قطعا حاجت می گیرید.

208360876208037 دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم
دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم

دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم,دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس امتحان,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس و افسردگی,دعای رفع استرس و دلشوره,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و آرامش,دعا رفع استرس و اضطراب,دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا برای رفع استرس و اضطراب,دعا جهت رفع استرس و اضطراب,چه دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا براي رفع استرس و اضطراب,

دعا های مجرب برای رهایی از استرس های روزانه و دفع غم

خواندن سوره احقاف هر جمعه و مداومت بر سوره های قدر و عصر و همچنین آیه الكرسی در رفع پریشانی و اضطراب وارد شده است. همچنین گفتن ذكر استغفر الله ربی و اتوب الیه و مداومت بر ذكر “لا حول ولا قوة الا با الله العلی العظیم” در رفع پریشانی مؤثر است. (كتاب مفاتیح الحاجات)

در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۱) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جسند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

اینم ببین:  دعای امام صادق علیه السلام برای درمان درد ها و زخم ها

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *