آخرین خبرها

دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی

دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی

در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای سریع التاثیر و پرخیری می آموزیم که سبب می شود در طول روز به موفقیت های گسترده مالی و اقتصادی برسید و از سختی های زندگی نیز آسان تر و بهتر از هر زمانی عبور کنید. متن کامل دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی را در ادامه بخوانید.

03678063786207 دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی
دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی

دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی,دعای روزی رسان مغازه,دعاهای روزی رسان,دعای رساندن روزی,دعا روزی برای مغازه,دعای رزق روزی برای مغازه,دعای افزایش روزی برای مغازه,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا رزق روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای پرخیر و تجربه شده برای کسب روزی,ادعیه و اذکار مجرب اسلامی برای کسب رزق و برکت,

دعای کسب روزی و موفقیت های مالی سریع التاثیر قوی

مردی از شیعیان توسّلات و ختم ها انجام داده که حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در خواب ببیند و تقاضای حافظه کند. شبی در عالم خواب حضرت زهرا (علیهاالسلام) را که در پشت پرده ای قرار داشت مشاهده نمود تقاضایش را پرسید. عرض کرد کم حافظه و به شما ملتجی می باشم. فرمود: از این پس وضو را با آب گرم بگیر، زیرا آب سرد جهت حافظه شما خوب نیست. آن مرد به دستور حضرت عمل نموده حافظه اش قوّت گرفت.

کسی که می خواهد حافظه اش زیاد شود مسواک کند و روزه بگیرد و قرآن بخواند مخصوصاً آیه الکرسی را، و ناشتا ۲۱ عدد مویز با هسته سرخ بخورد زیرا جهت فهم و حفظ ذهن مفید خواهد بود. نافع خوردن حلوا و گوشت نزدیک گردن و عسل و عدس و کُنّدر می باشد.

اینم ببین:  دعای وسعت رزق و روزی مغازه و فروشگاه مجرب

از پیغمبر اکرم (صلی الله و علیه وآله) است که پنچ چیز حافظه را قوی می گرداند.

۱ـ شیرینی، ۲ـ گوشت نزدیک گردن، ۳ـ عدس، ۴ـ نان سرد، ۵ ـ خواندن آیه الکرسی.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *