آخرین خبرها

دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه

دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه

در این پست و یکی دیگر از عناوین و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان رهگشا های اسلامی بیاموزیم که با عنوان دعای جلب عشق و محبت شناخته می شوند و در واقع این تیتر نیز: دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه می یباشد.

0823608362087 دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه
دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه

دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه,دعای مهر و محبت بین همسران,دعا مهر و محبت زن وشوهر,دعا برای مهر و محبت همسر,دعای مهر محبت همسر,دعا جهت مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت شوهر به همسرش

دعا های مجرب برای جلب عشق و عمیق شدن رابطه

اگر میخواهد که مهر و محبت شخصی را به خود جلب کند و محبتش را به خود زیاد کند ، آیات شریفه ذیل را برای افزایش مهر و محبت بخواند و بر طعامی بدمد و به فرد مطلوبش بخوراند . بسیار مجرب است :

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

دستورالعمل مجرب قرآنی برای جلب محبت

برای جلب محبت بیست و هفت عدد فلفل سیاه بیاورد (همه فلفلها سالم باشد) و آیه شریفه ذیل از سوره انفال را روزانه بر یکی از فلفلها بخواند و آنرا در آتش اندازد . در زمانی که این عمل را انجام میدهد پیوسته محبوب را در نظر داشته باشد . این عمل در ایجاد محبت بسیار مجرب است.
( وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى )

اینم ببین:  دعای عظیم شفای امراض درد ها و بیماری های سخت مجرب

دعایی برای افزایش مهر و محبت

برای افزایش مهرومحبت ، ابتدا سه بار نیت کند و محبت فرد مورد نظرش را در خیال تجسم نماید و سپس دعای شریف ذیل را به تعداد ۱۱۲۷ مرتبه بر یک دانه فلفل سیاه بخواند و آن فلفل سیاه را در آتش اندازد. محبت فرد مقابلش به او بسیار زیاد خواهد شد. بسیار موثر است.

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *