آخرین خبرها

دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر

دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشایی تحت عنوان دعا های سریع الاثر به جهت رهایی از استرس و اضطراب شرح دهیم. اگر می خواهید از این مشکلات خلاص شوید حتما دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر را بخوانید که حاجت می گیرید.

023603870268203 دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر
دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر

دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر,دعا برای رفع استرس و نگرانی,دعایی برای رفع استرس و نگرانی,دعا جهت رفع استرس و نگرانی,دعای عجیب برای آرامش قلبی و رفع استرس و نگرانی,دعا برای رفع استرس و افسردگی,دعا رفع استرس

دعا های دفع استرس و دلشوره سریع الاثر

برای آرامش اعصاب و از بین رفتن اضطراب ، ذکر « ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » را چهارده مرتبه به ظرفی از آب پاک بخواند و آب را بنوشد. اضطرابش از بین میرود و اعصابش بطور عجیبی آرام میشود.

*****************

برای رفع استرس و دلشوره ، دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد میشود.

(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب)

توجه شود :

با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

*****************

برای افزایش صبر و حوصله و ایجاد آرامش روحی هرچه بیشتر ، قبل از خواب سوره مبارکه عنکبوت را قرائت کند. مجرب است.

*****************

استاد بزرگ اخلاق مرحوم سید علی قاضی طباطبایی در هنگام اضطراب و ناراحتی های روحی، خواندن این کلمات را سفارش می کردند: « لا اله الا الله وحده لا شریک له، له الحمد و له الملک و هو علی کل شیء قدیر، أعوذ بالله من همزات الشیاطین و أعوذ بک ربی من أن یحضرون إن الله هوالسمیع العلیم: هیچ معبودی جز خداوند یکتای بی شریک وجود ندارد و ستایش و حکومت مخصوص اوست و او بر هر کاری تواناست. از وسوسه های شیاطین به خدا پناه می برم و به تو پناه می برم ای پروردگارم از این که نزد من حاضر شوند. همانا خداوند شنوا و داناست. » .

اینم ببین:  دعا برای داشتن خانواده با تقوا و نمونه

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *