آخرین خبرها

دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو

دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو

اگر می خواهید اثر سحر و طلسم را در زندگی از بین برده و در صورتی که درگیر جادو هستید حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو را بخوانید که ان شاء الله از این مشکلات که انگار زندگی را بر هم می زنند رها شوید.

02363860237860273 دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو
دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو

دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو,دعاي باطل كردن سحر و جادو قوي,دعای قوی برای باطل سحر و جادو,دعای قوی باطل کننده سحر و جادو,دعای قوی برای باطل شدن سحر و جادو,قویترین دعای باطل سحر و جادو

دعا های مجرب باطل کردن اثر سحر و جادو

1) انجام کلیه واجبات و ترک نمودن تمامی محرمات و توبه نمودن از تمامی گناهان می‌باشد.

2) قرائت زیاد قرآن کریم، هر روز قرائت قسمتی از قرآن را عادت خود نمودن.

3) پناه بردن به الله عزوجل به وسیله دعاها و معوذات و ذکرهای مشروعه، از قبیل دعاهای زیر:

«بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي لَا يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ» سه بار صبح و سبه بار شب خوانده شود (ترمذی، ابوداود، ابن ماجه).

یعنی «با نام الله، ذاتی که با اسم او هیچ چیز در زمین و آسمان ضرری نمی‌رساند و او شنوای داناست».

خواندن آیه الکرسی بعد از هر نماز فرض و هنگام خواب و صبح و شب، خواندن سورة اخلاص، فلق، و ناس. سه بار و هنگام خواب، (حاکم) خواندن ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِيكَ لَهُ لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ» صد بار در هر روز (بخاری و مسلم).

اینم ببین:  دعای مجرب و عظیم برای دفع فقر مشکلات مالی و اقتصادی

دعای باطل کردن سحر و طلسم

برای باطل کردن سحر و طلسم سوره مبارکه ملک را بر ظرفی از مس بنویسد و در آن ظرف مقداری آب پاک بریزد و سپس یک استکان از آن آب بنوشد . با بقیه آب داخل ظرف غسل کند . سحر و طلسم به اذن خداوند متعال باطل میشود.

برای دفع نمودن چشم زخم ، حمد و سوره و معوذتین را بخواند و بر کف دستهایش بدمد و سپس کف دستهایش را به صورتش بکشد. در ابطال و دفع چشم زخم بسیار موثر و مجرب است.

 

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *