آخرین خبرها

دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی – دعای گشایش بخت

دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی – دعای گشایش بخت

در این مطلب و این پست گره گشای تجربه شده و قوی می خوانیم که سبب می شود از مشکلات ازدواج رها شده و اگر می خواهید بخت خود را و یا کسی که برای شما مهم است را باز کنید دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی – دعای گشایش بخت نتیجه می دهد.

0286320738620367 دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی - دعای گشایش بخت
دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی – دعای گشایش بخت

دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی – دعای گشایش بخت,دعای جلب پسر,دعای جذب پسر از راه دور,دعای جذب پسر برای ازدواج,دعای جذب پسران,دعای جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب پسر,دعاي جذب پسر,دعای جذب پسر به دختر,دعای جذب پسر مورد نظر,دعاي جذب پسر از راه دور,دعا جذب پسر از راه دور,دعای جذب دختر از راه دور,دعا برای جذب پسر از راه دور,طلسم جذب دختر از راه دور,دعای جلب محبت پسر از راه دو,دعای جذب پسر ازراه دور,دعا برای جذب پسر مورد نظر,دعا برای جذب مرد مورد نظر,

دعا های مجرب ازدواج و بخت گشایی – دعای گشایش بخت

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آن‌ها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم‌های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می‌شود:
هفتاد مرتبه آیت الکرسی بخواند.
هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.
هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.
این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

***********

یک) دعا برای ازدواج دختران جوان
مرحوم کاشانی می فرماید: برای گشایش بخت سریع دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳۳).

اینم ببین:  دعایی بسیار مجرب جهت جلب محبت – دستورالعمل تضمینی جلب مهر و عشق

دو) دعا برای ازدواج دختر و پسر
شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورد و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ مرتبه (به تعداد شهدای جنگ بدر) قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می‌کند این دعا را بخواند: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.»

یا در صورتی که مرد است بگوید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحب‌ها وترضى عنها.» ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.
سه) دعا برای ازدواج دختر و پسر (توسط مادران خوانده می‌شود)
مادر نماز هفت بانو بخواند. این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از: حضرت خدیجه (س)،حضرت فاطمه زهرا (س)، فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی (ع)، ام البنین (س) مادر قمر بنی هاشم، حضرت زینب (س)، حضرت معصومه (س) مدفون در قم و نرجس خاتون مادر امام مهدی (عج).

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *