آخرین خبرها

دعا های قرآنی به جهت رونق رزق و پول

اگر می خواهید به رزق و روزی، پول و مال و ثروت زیادی در زدنگی دست یابید. گره های اقتصادی پیش و روی خود را بگشایید. پیشنهاد می کنیم که حتما دعا های قرآنی به جهت رونق رزق و پول را بخوانید که ان شاء الله و به لطف خدای بزرگ و بخشنده نتیجه مطلوب می گیرید.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی فوری,دعای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی صوتی فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی و شکستن طلسم,دعا رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی و پول,دعای رزق و روزی قوی و فوری

-های-کسب-ثروت دعا های قرآنی به جهت رونق رزق و پول

دعا های قرآنی به جهت رونق رزق و پول,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعای رزق و روزی قوی مغازه,دعای رزق و روزی قوی برای خانه,دعای رزق و روزی خیلی قوی,دعای رزق روزی قوی,دعا رزق روزی قوی,قویترین دعای رزق و روزی,دعای قوی برای رزق و روزی زیاد,دعای قوی جهت رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی

دعا های رونق پول و زیاد شدن مال

در عدة الداعی از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده که فرمودند برای طلب رزق زیاد بگویید

یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ أَسْأَلُکَ بِحَقِ‌ مَنْ‌ حَقُّهُ‌ عَلَیْکَ‌ عَظِیمٌ أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَرْزُقَنِی الْعَمَلَ بِمَا عَلَّمْتَنِی مِنْ مَعْرِفَةِ حَقِّکَ وَ أَنْ تَبْسُطَ عَلَیَّ مَا حَظَرْتَ مِنْ رِزْقِکَ‌.

عزیزان و همراهان همیشگی رسانه دعا شفا

این دعا را جهت برکت مغازه یا خانه بخوانید یا با خود دارید و یا بر در دکان و خانه بیاویزید ان شاء الله دولت و جمعیت و روشنایی پدید آید.

اینم ببین:  آثار سوره کهف در افزایش رزق دعایی از امام صادق (ع) برای ادای قرض

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم‌

اللَّهُمَّ انّى‌ أَسْئَلُکَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *