آخرین خبرها

دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب

دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب

دعا هایی هستند که موجب رهایی از بسیاری چالش ها و اتفاقات سخت در زندگی می شوند؛ مثلا اگر فکر می کنید در عصبانیت بسیار آزار می بینید می توانید دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب را بخوانید و بیاموزید چگونه بر اساس رفتار شناسی مشکل خود را کنترل کرده و یا این که عصبانیت را به روش های خاص از خود دور کنید؛ در ادامه این دعا ها را بخوانید و بدانید که بسیار بر درد سخت عصبانیت تاثیر دارد.

72836376932067 دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب
دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب

دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب,دعای عصبانیت,دعای عصبانی شدن,دعای رفع عصبانیت شوهر,دعای کاهش عصبانیت,دعا ها و ذکر های مجرب برای کنترل عصبانیت افراد,دعا ها و ذکر های تجربه شده برای کنترل عصبانیت سریع التاثیر,دعای پر خیر و سریع الاجابه کنترل عصبانیت مجرب,دعای عظیم و تاثیرگذار برای کم کردن عصبانیت,دعای سریع التاثیر و تجربه شده کنترل عصبانیت,

دعا های عظیم رفع عصبانیت سریع التاثیر و مجرب

در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید.

و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد
اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم.

 

به طور کلی یاد خداوند به هر شکل و صورتی موجب آرامش قلب است .

گفتن ذکر« ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » در ایجاد ارامش نقش موثری دارد .

اینم ببین:  آثار و برکات خواندن نماز اول وقت جهت طلب حاجت

 

علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرمودند:جهت ارامش پیدا کردن دست روی سینه بگذارید ودر حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه 28 سوره رعد را بخوانید:

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب» زیرا در ایجاد ارامش بسیارمؤثر است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *