آخرین خبرها

دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری

دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری

در این پست یک بار دیگر به شما عزیزان دعایی تجربه شده و عظیم می آموزیم که سبب می شود از شر، گرفتاری ها و سختی های عظیم رها شوید و همین طور زندگی تان نیز به سمت و سوی مثبتی دگرگون شود، متن کامل دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری را از سایت دعا شفا، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی بخوانید.

03280368720637803 دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری
دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری

دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری,دعای دفع شر ابلیس,دعای دفع شر سریع التاثیر و مجرب,دعای دفع شر اجنه,دعای دفع شر مزاحم,دعای دفع شرور,دعای دفع شر ظالم,دعای دفع شر دیگران,دعای دفع شر دوست بد,دعای دفع شر دزد,دعای دفع شر شیطان,دعای دفع شر حسودان,دعای دفع شر حسود,دعای دفع شر تجربه شده و سریع الاثر,دعای دفع شر و دشمنی,دعای دفع شر و مزاحم,دعای دفع شر همسایه مزاحم,دعای دفع شر شرور,دعای دفع شر خانواده شوهر,دعای دفع شر شخص,دعای دفع شر حاکم ظالم

دعا های عظیم برای دفع بلا ها و رهایی از شر و گرفتاری

امام هشتم علیه السلام فرموده اند: هر که هر روز چهل و یک (41) نوبت بعد از نماز بامداد ذکر « العزیز» را بگوید محتاج به خلق نگردد و هر که ورد سازد و دائم بگوید در میان مردم عزیز و مکرّم گردد . خواندن آن برای هر درد نافع است .
امام رضا علیه السلام فرموده اند: هر که به بلای طمع گرفتار باشد اسم «الغنی» را هر روز بخواند و بر عضوی از اعضای خود دست فرود آورد قطع طمع گردد ونیز فرموده اند: هر محنت زده و از خلق نا امید گشته که هر روز ده هزار (10000) بار «یا مُغنیُّ» بگوید بزودی خدای تعالی او را توانگر گرداند .
. امام رضا علیه السلام فرمودند : هر که هر روز نود(90) نوبت اسم«الملک» را تکرار کند از خلق بی نیاز گردد و دولت دنیا و آخرت بیابد .
امام رضا علیه السلام فرمود: هر که هر روز بوقت زوال 170 بار «القدوس»بگوید دل او صاف گردد و از شرّ نفس و وسوسه شیطان امان یابد.
امام رضا علیه السلام فرمودند : هر که صد و ده (110) بار بگوید «یا مُجیبُ» وحاجت خود عرض کند حاجات او بکلی برآورده گردد .

اینم ببین:  دستور و دعای سریع الاثر جهت جلب عشق و مهر و محبت

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *