آخرین خبرها

دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری

دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری

دعا های ثروت را همیشه بخوانید، در واقع موجب می شوند که از مشکلات، گرفتاری ها و سختی های بزرگ و کوچک در زندگی رها شوید، پس به همین منظور و کمک به شما عزیزان دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری را پیشنهاد می کنیم که رهگشا است.

02363802638206 دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری
دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری

دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری,دعای ثروتمند شدن سریع,دعایی برای ثروتمند شدن سریع,دعا ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع

دعا های ثروت برای موفقیت و کسب روزی چند برابری

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی 3 سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود.

دعا های روزی مجرب

در هر پنجشنبه ای که در این میان ـ اول تا چهاردهم ـ قرار دارد این دعا خوانده شود:

اینم ببین:  دعای مجرب و عظیم برای عاقبت بخیر شدن سریع الاثر

یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی .(بیان آیت الله العظمی سید “صادق روحانی” در مورد دعایی برای ثروتمند شدن)

روایت ازحضرت صادق علیه السلام منقول است که هر که در دو ماه پیاپی هر روز چهارصد مرتبه این دعا بخواند خدا علم بسیار یا مال بسیار او را کرامت فرماید.

این است دعا:

اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *