آخرین خبرها

دعا هایی برای شفای مریض و درمان درد از ائمه علیه السلام

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت دعاشفا مرجع اذکار و ادعیه الهی دعا هایی برای شفای مریض و درمان درد از ائمه علیه السلام می آموزیم.

در واقع این دعا ها را بر شخصی بخوانید که درگیر بیماری و مریضی است که معجزه می کند و سبب دفع هر گونه خطر می شود. به هر حال درد و بیماری بخشی از زندگی ماست و اگر در این شرایط قرار بگیریم معمولا بسیار آسیب می بینیم.

پس دعا ها راهگشای این مسیر هستند.

,دعای بیمار,دعای بیمار شدن دشمن,دعای بیمار در بستر مرگ,دعای بیماران کرونایی,دعای بیماری لاعلاج,دعای بیمار در حال احتضار,دعای بیماری صحیفه سجادیه,دعای بیمار نشدن,دعای بیمار در اتاق عمل,دعای بیماری پوستی,دعای بیمار شدن دشمن از راه دور,دعا برای بیمار شدن دشمن,دعا برای مریض شدن دشمن,دعای مریض شدن دشمن,دعا واسه بیماران کرونایی,دعا برای بیماران کرونایی متن,دعای شفا برای بیماران کرونایی,دعا بیماری لاعلاج,دعای بیماران لاعلاج,

همینطور بخوانید:

ذکر و دعای مجرب جهت ثروتمند شدن سریع تا هفت نسل

دعا-برای-شفای-مریض دعا هایی برای شفای مریض و درمان درد از ائمه علیه السلام

دعا هایی برای شفای مریض و درمان درد از ائمه علیه السلام,دعای شفای بیماری لاعلاج اهل سنت,دعای شفای بیمار لاعلاج,دعا جهت بیماری لاعلاج,دعای مریض در حال احتضار,دعای مخصوص بیمار در حال احتضار,دعا برای بیمار در حال احتضار,دعای هنگام بیماری صحیفه سجادیه,دعا برای رفع بیماری صحیفه سجادیه,دعای صحیفه سجادیه برای بیماری,دعای صحیفه سجادیه برای بیماری کرونا,دعای صحیفه سجادیه در مورد بیماری,دعای رفع بیماری در صحیفه سجادیه,

دعا هایی این روز ها در دنیای اینترنت پخش شده اند که بسیاری از آن ها اعتبار ندارند و در منابع معتبر نیامده اند، توجهتان به این مسئله بسیار جدی باشد.

از جمله دعا‌های سریع‌الاجابه برای شفای مریض، دعای منسوب به امام صادق است. از زبان یکی از اصحاب امام صادق (ع) نقل شده که ایشان به امام گفته‌اند، دردی دارم و امام فرموده‌اند:

بگو: بسم الله

اینم ببین:  آداب ختم حدیث کسا - ختم حدیث کسا جهت رفع گرفتاری ها

سپس بر قسمتی که درد دارد، دست بکش و بگو:

اعوذ بعزه الله، و اعوذ بقدره الله، و اعوذ برحمه الله، و اعوذ بجلال الله.

پناه می‌برم به عزت خدا! پناه می‌برم به قدرت خدا! پناه می‌برم به رحمت خدا! پناه می‌برم به جلال خدا!

و اعوذ بعظمه الله، واعوذ بجمع الله، و اعوذ برسول الله.

پناه می‌برم به عظمت خدا! پناه می‌برم به جمع خدا! پناه می‌برم به رسول خدا!

و اعوذ باسماء الله، من شر ما احذر و من شر ما اخاف علی نفسی

و پناه می‌برم به اسم‌های خدا از شر هر چه از آن حذر دارم و از شر هر چه که از آن بر خود بیمناکم!

و هفت مرتبه این‌کار را بکن.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *