آخرین خبرها

دعا هایی برای رسیدن به ثروت یک شبه

در این مطلب نخست در مورد تیتر توضیحی به شما عزیزان ارائه می دهیم، اگر می خواهید به ثروت و روزی زیادی برسید، درگیر مشکلات مالی و بدهی های سخت نشوید حتما دعا هایی برای رسیدن به ثروت یک شبه را بخوانید، البته که صرفا این یک عنوان است و امکان ندارد یک شبکه پولدار شدن عملی گردد.

0826076087 دعا هایی برای رسیدن به ثروت یک شبه

دعا ثروتمند شدن سریع,دعا برای ثروتمند شدن فوری,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعا برای پولدار شدن فوری,دعای برای ثروتمند شدن سریع,دعا برای ثروتمند شدن سریع

دعا هایی برای رسیدن به ثروت یک شبه

در جلد سوم کتاب مستدرک الوسائل (ص ۲۹۰) آمده است: برای وسعت رزق ۳ مرتبه این سوره خوانده شود. همچنین در روایات مکرری آیه ۲ و ۳ سوره طلاق برای رفع تمام گرفتاری‌های انسان به ویژه مسائل اقتصادی توصیه شده است. پیامبر اکرم (ص) درباره این دو آیه می‌فرمایند: «اگر همه انسان‌ها دست به دامان این دو آیه بشوند، برای رفع مشکلاتشان کافی‌ست.» این دو آیه بدین صورت است:
«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً.»
درباره ختم این آیات، ۲ روش در روایات توصیه شده است:

روش اول، این روش که در کتاب «قرآن‌درمانی جسمی و روحی» آمده است، بدین صورت است که به مدت چهل روز، روزانه ۱۵۹ مرتبه این دو آیه خوانده شود. روز چهلم ۱۷۹۹ مرتبه خوانده شده و پس از آن صد صلوات فرستاده بشود. همچنین بهتر است که روز اول پنجشنبه، جمعه یا دوشنبه باشد و قبل از شروع غسل حاجت کرده، دو رکعت نماز خوانده و صد صلوات فرستاده شود.
روش دوم، این روش نیز بدین صورت است که از پنج شنبه اول ماه هرروز این آیه را ۳۵۹ بار خوانده و این کار را به مدت ۴۱ روز ادامه دهید. همچنین نقل شده است که بهتر است پس از هر بار خواندن این آیه، ذکر «یا فتاح یا رزاق یا واسع» گفته شود.

اینم ببین:  دعای مجرب برای ثروت و زیاد شدن اموال در زندگی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *