آخرین خبرها

دعا جهت در امان ماندن از بلا شر و سختی های زندگی مشترک

اگر ابتدای مسیر زندگی مشترک هستید و مدام با استرس درگیر شده و فکر می کنید خبری از پیشرفت و رشد نیست. دعا جهت در امان ماندن از بلا شر و سختی های زندگی مشترک را در ادامه بخوانید.

این دعا سریع الاجابه است و سبب می شود از مشکلات و گرفتاری ها در امان مانده و زندگی مشترک شما عزیزان با همسرتان نیز آسان تر از گذشته شود.

,دعای رفع سختی,دعای رفع سختیها,دعا برای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی زندگی,دعای رفع بلا و سختی,دعا رفع سختی,دعای برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی زایمان,دعای رفع عسرت و سختی,دعا برای رفع سختیها

دعای-رفع-بلا-ها-و-سختی-ها-1 دعا جهت در امان ماندن از بلا شر و سختی های زندگی مشترک

دعا جهت در امان ماندن از بلا شر و سختی های زندگی مشترک,دعای رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی کار,دعای رفع سختی و گرفتاری,دعا برای رفع گرفتاری و سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعای رفع بلا,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای رفع بلا و استرس,دعای رفع بلا و سختی,دعای دفع بلایا,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا صوتی,دعای رفع بلا و مشکل,دعای دفع بلا و چشم زخم

شما همراهان هر روزه سایت دعا شفا می توانید به مقصد رهایی از سختی ها، مشکلات و بزرگ ترن گرفتاری ها و سختی ها در زندگی این دعا ها را بخوانید که حاجت می گیرید و مشکلات یک به یک حل می گردد.

دعا در امان ماندن از سختی

اگر روزی ۱۱۰ مرتبه خوانده شود روزی حلال و فراوان نصیب خواهد شد و همچنین اگر این سوره را زیاد تلاوت کند قرض ادا گردد و کسی که بنویسد و همراه داشته باشد در امان الهی باشد و اسباب وسعت رزق برای او مهیا و آماده شود. . ترجمه: . به نام خداوند بخشنده بخشايشگر. قسم به اسبانى كه (سواران در جهاد كفار تاختند تا جايى كه ) نفسشان به شماره افتاد (1).

اینم ببین:  دعای عظیم دفع خطرات بلا ها و سختی های بزرگ

و در تاختن از سم ستوران بر سنگ آتش افروختند (2). و (بر دشمن شب شبيخون زدند تا) صبحگاهان آنها را به غارت گرفتند (3). و گرد و غبار (از ديار كفار) بر انگيختند (4). و سپاه دشمن را همه در ميان گرفتند (5). كه انسان نسبت به پروردگارش كافر نعمت و ناسپاس است (6). و خود او نيز بر اين ناسپاسى البته گواهى خواهد داد (7). و هم او بر حب مال دنيا سخت فريفته و بخيل است (8).

آيا نمى داند كه روزى (براى جزاى نيك و بد اعمال ) از قبرها بر انگيخته مى شود؟ (9). و آنچه در دلها (از نيك و بد پنهان است همه را پديدار مى سازد (10). محققا آن روز پروردگار بر (نيك و بد) كردارشان كاملا آگاه هست (و به ثواب و عقابشان مى رساند)

آورده اند که اگر آیه کریمه ۱۴۴ سوره آل عمران را همراه داشته باشند از سحر در امان ماند و مسحور سحرش باطل خواهد شد. . وَ ما مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَ فَإِنْ ماتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلي‏ أَعْقابِکُمْ وَ مَنْ يَنْقَلِبْ عَلي‏ عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئاً وَ سَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاکِرينَ. . نسخه ۲۸ کتاب طور سینین.

امام جواد (ع):
خود را به این دعا حرز کن که اگر لشکر‌های روم و ترک را ملاقات کنی و همگی به همراه جمیع اهل زمین علیه تو قیام کنند، از ایشان به تو بدی نرسد و از همه آن‌ها ایمن باشی.

“بسم الله الرحمن الرحیم”
یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ‌

اینم ببین:  دعای ایت الله بهجت برای گشایش کار سریع الاجابه و تضمینی

ای نور و‌ای دلیل روشن و‌ای آشکارکننده‌ای نوربخش پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار واز تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *